پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1148
نویسنده : کدخدا

 

 

بازی رستاخیز تاریکی (برای اندروید) - Darkness Reborn 1.2.2 Android

 

 

Darkness Reborn یک بازی جنگی با گرافیک بسیار خوب است.

 

در این بازی نیروهای تاریکی آزاد شده اند و شما باید با این نیروها بجنگید.

 

شما باید همه این نیرو ها را از بین ببرید و در نهایت شوالیه تاریکی را بکشید تا روشنایی به جهان بازگردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین نیز با دوستانتان رقابت کنید.

 

توجه داشته باشید که این بازی آنلاین است.


اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی ترسناک برای اندروید، دانلود بازی جنگی برای اندروید، دانلود بازی موبایل، دانلود بازی اندروید، دانلود بازی موبایل، دانلود بازی Android، دانلود بازی جدید اندروید، دانلود بازی Darkness Reborn اندروید، دانلود بازی Darkness Reborn ,



بازدید : 1039
نویسنده : کدخدا

 

بازی کلش آف کلنز برای اندروید - Clash of Clans 7.200.12 Android

 

 

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز برای اندروید منتشر شد! (ورژن 7.200.12)

 

بدون شک بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) در حال حاضر محبوب ترین بازی آنلاین موبایل در بین کاربران ایرانی (و حتی در سطح جهانی) است. با نگاهی به آمار دانلود بازی ها در مارکت های معتبر اندروید (از جمله Google Play) به سادگی میتوان به محبوبیت این بازی پی برد.

 

سبک بازی کلش، استراتژی آنلاین است. هدف بازی نیز تقریبا ساده است! شما باید دهکده خود را بسازید و آن را مجهز کنید و برای جنگ با سایر دهکده ها (و در واقع سایر کاربران آنلاین) آماده شوید!

 

اما رسیدن به این هدف چندان آسان نیست. جمع آوری منابع، ایجاد ساختمان ها و ابزار جنگی، و از همه مهم تر پیاده سازی استراتژی های جنگی، از جمله چالش های مقابل شما هستند.

 

چیزی که بازی را جذاب میکند، تقابل شما با سایر کاربران است. دهکده شما میتواند با دهکده سایر کاربران متحد شود، و یا بر علیه دهکده های دیگر وارد جنگ شود. اتحاد های این بازی معمولا بین دوستان و آشنایان خانوادگی شکل میگیرد و همین باعث افزایش جذابیت بازی میشود. حتما در بین دوستان و آشنایان شما هم افرادی وجود دارند که به صورت خانوادگی یا گروهی مشغول این بازی هستند.

 

از این مقدمه که بگذریم، به تازگی نسخه جدید بازی کلش برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

 

اگر شما نیز موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید نسخه 7.200.12 از بازی محبوبClash of Clans را وبسایت زرین دانلود دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , مسابقه ای , اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود بازی موبایل , دانلود بازی Android , دانلود بازی جدید اندروید , دانلود بازی جدید موبایل , بازی جدید Android , دانلود بازی استراتژیک برای اندروید , دانلود بازی کلش اندروید , دانلود بازی کلش آف کلنز اندروید , نسخه جدید کلش برای موبایل اندروید , دانلود بازی Clash اندروید , دانلود بازی Clash of Clans اندروید , نسخه جدید Clash برای موبایل اندروید , دانلود Clash of Clans Android , ,



دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC
نوشته شده در یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 1067
نویسنده : کدخدا

 

Trials Cover دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC

بازی Trials Evolution که در سال ۲۰۰۹ روی شبکه XBLA عرضه شد، به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد. یک موتورسوای بسیار هیجان انگیز و زیبا که استودیوی RedLynx به شکل فوق العاده ای آن را خلق کرد. نسخه دوم این بازی نیز با نام Trials Evolution روی شبکه XBLA عرضه شد تا در همان ۲۴ ساعت اول، رکورد پرفروش ترین بازی های این شبکه را بشکند و از آن خود کند. بازی ای که تنها در مدت ۲۴ ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش آنلاینش بود.اکنون سازندگان این بازی یک بار دیگر به ساخت نسخه کامپیوتری بازی روی آورده اند. استودیوی Red Lynx که چندی پیش توسط Ubisoft خریداری شده است نخستین نسخه از بازی های Trials را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این سبک از بازی رو به رو شد.اما از آن زمان تاکنون همگان در انتظار نسخه های جدید تر این بازی بوده اند.بازی Trials Evolution از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. سازندگان بازی سعی کرده اند که محیط ها بسیار پرجزئیات و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آن ها را بسیار شلوغ و متنوع طراحی کرده اند.مسیرهای بسیار زیادی برای TE طراحی شده که هر کدام با دیگری تفاوت دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. محیط های جنگلی، برفی، بیانانی که در آن ها گرد و خاک زیادی را مشاهده می کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ماجرایی , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: : دانلود Trials Evolution Gold Edition, دانلود با لینک مستقیم بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای کامپیوتر, دانلود رایگان BlackBox بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود لینک پر سرعت بازی Trials Evolution Gold Edition برای pc, دانلود نسخه PC بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود نسخه Skidrow بازی Trials Evolution, دانلود نسخه Skidrow بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود نسخه فشرده Trials Evolution Gold Edition, دانلود نسخه کامل بازی Trials Evolution Gold Edition برای pc, دانلود نسخه کرک شده بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود کرک جداگانه Trials Evolution Gold Edition ,



دانلود بازی Lost Planet 3 برای PC
نوشته شده در یک شنبه 20 ارديبهشت 1394
بازدید : 1239
نویسنده : کدخدا

Lost Planet 3 pc cover small دانلود بازی Lost Planet 3 برای PC

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Lost Planet 3, دانلود از سرور putlocker بازی Lost Planet 3, دانلود از سرور ایران بازی Lost Planet 3, دانلود با لینک مستقیم Lost Planet 3, دانلود بازی Lost Planet 3 با لینک مستقیم از سرور داخل ایران, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Lost Planet 3, دانلود نسخه FLT بازی Lost Planet 3, دانلود نسخه بلک باکس بازی Lost Planet 3, دانلود نسخه فشرده KaOs بازی Lost Planet 3, دانلود نسخه فشرده بازی Lost Planet 3, دانلود نسخه نهایی بازی سیاره گمشده 3 2013 برای کامپیوتر, دانلود نسخه کم حجم بازی Lost Planet 3 با لینک مستقیم, دانلود کرک ریلودد بازی Lost Planet 3, دانلود کرک ریلودد بازی سیاره گمشده 3 2013, دانلود کرک سالم و نهایی برای Lost Planet 3 ,



دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC
نوشته شده در یک شنبه 20 ارديبهشت 1394
بازدید : 1063
نویسنده : کدخدا

TMNT Out of Shadows pc cover small دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC

داستان این بازی وفادار به یکی از کمیک های لاکپشت های نینجا و البته همانند سریال پخش شده اش می باشد . اما تا الان سازندگان فقط از یک قطب داستان صحبت کرده اند و یک گروه را دشمن نینجاهای ما قرار داده اند . داستان اصلی بازی در مورد گروه دوم دشمنان است ؛ یعنی همان هایی که باعث جهش شدند . ماجرا از این قرار است که گروهی فضایی از دریچه ای در سیاره ی خود وارد سیاره ی زمین و البته نیویورک می شوند و می خواهند ماده ای را روی زمینی ها آزمایش کنند . این ماده ی صورتی رنگ چیزی است که باعث جهش هر انسانی می شود . بعد از اینکه گروه نینجای ما با این ها مواجه می شود ، تصمیم می گیرند که جلوی کارهایشان و تبدیل شدن مردم به جهش یافته ها را بگیرند. در داستان ما با فضایی ها و ماده ی جهش زا رو به رو می شویم ، فضایی ها موجوداتی شبیه هشت پا و مغز انسان هستند که درون ربات هایی به عنوان بدن قرار می گیرند. در کنار این فضایی ها و ماده ی جهش زایشان ، مطمئنا ما با خود جهش یافته ها هم رو به رو می شویم ، انسان های بد یا خوبی که جهش می یابند و تبدیل به دشمنان ما می شوند. شردر دومین و همچنین دیرینه ترین دشمن برای گروه نینجای ما است . توضیحات مربوط به این شخصیت در ابتدای متن گفته شده ، پس بهتر است به نوچه های این گونه ی قدرتمند بپردازیم . نینجاهای شردر ، که در تمامی کمیک ها به یک شکل هستند ، تا الان در نمایش های بازی مورد ضرب و شتم چهار لاکپشت قرار گرفته اند . البته بین این نینجاها ممکن است گهگاهی با افرادی قویتر و خاص تر هم رو به رو شوید .


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows, دانلود از سرور putlocker بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows, دانلود از سرور ایران بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows, دانلود با لینک مستقیم Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows, دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows با لینک مستقیم از سرور داخل ایران, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows, دانلود نسخه FLT بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows, دانلود نسخه بلک باکس بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows, دانلود نسخه فشرده KaOs بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows, دانلود نسخه فشرده بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows, دانلود نسخه نهایی بازی لاک پشت های نینجا 2013 برای کامپیوتر, دانلود نسخه کم حجم بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows با لینک مستقیم, دانلود کرک ریلودد بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows, دانلود کرک ریلودد بازی لاک پشت های نینجا 2013, دانلود کرک سالم و نهایی برای Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows ,



دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC
نوشته شده در یک شنبه 20 ارديبهشت 1394
بازدید : 1076
نویسنده : کدخدا

Alien Rage Unlimited pc cover small دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC

این بازی یک بازی اکشن بوده و بازی گیم پلی خوبی را رونمایی میکند.در این بازی شما باید با ارتش بیگانه مبارزه کنید و آن ها را نابود کنید. بازی در ۱۴ مرحله متفاوت به وقوع میپیوندد و درگیری بر سرنجات حفظ سرزمین خودتان است. ۱۰ نوع سلاح مختلف در این بازی طراحی شده است که بسیار پیشرفته هستند و هرکدام دارای ویژگی های خاصی هستند. سازنده بازی بخوبی توانسته یک بازی اکشن را با داستان تکراری رونمایی کند چراکه بازی هایی در این سبک برای نجات سزرمین های مختلف بسیار هستند و تنها چیزی که میتواند آن ها را از همدیگر متمایز کند درگیری های مهیج و نهایت اکشن بودن یک بازی است. در این بازی شما با ۲۱ نوع دشمن مختلف مواجه میشود, طیف گسترده ای از دشمنان به عنوان پیاده نظام، رزمندگان، پرواز هواپیماهای بدون سرنشین، عنکبوت و … میتواند مورد توجه قرار گیرد. همچنین ۸ باس برای نابودی وجود دارد که بدون شک چالش برانگیزترین قسمت بازی میتواند همین قسمت باشد. موتورگرافیکی بازی بسیار فوق العاده طراحی شده و بازی از افکت ها و نورپردازی و رندر کردن خوبی بهره میبرد.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Alien Rage Unlimited, دانلود از سرور ایران بازی Alien Rage Unlimited, دانلود بازی Alien 2013, دانلود بازی Alien Rage Unlimited از سرور داخل ایران, دانلود بازی فضانوردان 2013, دانلود رایگان بازی Alien Rage Unlimited, دانلود لینک مستقیم بازی Alien Rage Unlimited, دانلود نسخه SKIDROW بازی Alien Rage Unlimited, دانلود نسخه اسکیدرو بازی Alien Rage Unlimited, دانلود نسخه سالم بازی Alien Rage Unlimited, دانلود نسخه نهایی بازی Alien Rage Unlimited, دانلود کرک سالم بازی Alien Rage Unlimited ,



دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای PC
نوشته شده در یک شنبه 20 ارديبهشت 1394
بازدید : 1191
نویسنده : کدخدا

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نصب بازی Assassins Creed IV Black Flag, خرید آنلاین بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود Assassins Creed IV Black Flag, دانلود BlackBox برای بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود از سرور داخل ایران بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود بازی Assassin's Creed 4 برای PC, دانلود بازی اساسینز کرید 4 برای pc, دانلود رایگان Assassins Creed IV Black Flag, دانلود رایگان تمامی دی ال سی بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود مستقیم Assassins Creed IV Black Flag, دانلود مستقیم از داخل ایران بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود مستقیم نسخه RELOADED بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود نسخه بلک باکس بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود نسخه فشرده بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود نسخه نهایی بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود نسخه نهایی ریلودد بازی اسسینز کرید 4 پرچم سیاه برای کامپیوتر, دانلود نسخه کم حجم Assassins Creed IV Black Flag, دانلود کرک نهایی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود کرک نهایی RELOADED بازی Assassins Creed IV Black Flag به صورت جداگانه, دانلود کرک نهایی ریلودد بازی Assassins Creed IV Black Flag ,



دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation برای PC
نوشته شده در یک شنبه 20 ارديبهشت 1394
بازدید : 1134
نویسنده : کدخدا

Batman Arkham Origins pc cover small دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation برای PC

به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود. شما می توانید این DLC بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Batman Arkham Origins Initiation, دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation, دانلود DLC نهایی Initiation برای بازی Batman Arkham Origins, دانلود ادآن کامل بازی Batman Arkham Origins Initiation, دانلود رایگان Batman Arkham Origins Initiation, دانلود مستقیم Batman Arkham Origins Initiation, دانلود نسخه RELOADED بازی Batman Arkham Origins Initiation, دانلود نسخه ریلودد بازی Batman Arkham Origins Initiation, دانلود نسخه نهایی RELOADED بازی Batman Initiation, دانلود نسخه کامل Batman Arkham Origins Initiation, دانلود کرک RELOADED بازی Batman Arkham Origins Initiation, دانلود کرک سالم Batman Arkham Origins Initiation, دانلود کرک سالم ریلودد بازی Batman Initiation از سرور داخل ایران ,



دانلود بازی Blackguards برای PC
نوشته شده در یک شنبه 20 ارديبهشت 1394
بازدید : 1039
نویسنده : کدخدا

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی Blackguards, تصاویر بازی Blackguards, دانلود Blackguards, دانلود بازی Blackguards از سرور داخل ایران, دانلود ریلیز اف ال تی بازی Blackguards, دانلود مستقیم بازی Blackguards, دانلود نسخه FLT بازی Blackguards, دانلود کرک سالم FLT بازی Blackguards, عکس های بازی Blackguards, نقد و بررسی بازی Blackguards, پیش نمایش بازی Blackguards ,



دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC
نوشته شده در یک شنبه 20 ارديبهشت 1394
بازدید : 1161
نویسنده : کدخدا

Grand Theft Auto V pc cover دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC

عنوان پیش رو بزرگترین بازی در سبک دنیای باز خواهد.ماموریتهای اصلی و فرعی و هزاران جزئیات متفاوت در شهر لس سانتوس.ویژه سازی اتومبیلها,تغییر البسه,خرید سلاح و…از ویژه گیهای بارز این سبک در دنیای بازیها هست.حال به نسخه قبلی این بازی بیایید و المانهایی چون شکار کوسه و گوزن و…را اضافه کنید.بیایید تصویری در ذهن خود از پرواز با هواپیماها,سوار شدن بر جت اسکی و قایق سواری,ماموریت در اعماق اقیانوسها و…را نیز اضافه کنید.خوب تمام این ویژه گیها ناشی از خلاقیت تیم سازنده نخواهد بود.سرمایه گذاری وحشتناک,تیمی بسیار حرفه ای و هماهنگ,همراه با قدرت ریسک پذیری و البته تحقیقاتی بسیار وسیع وجود خواهد داشت.نسخه قبلی این عنوان توانست امتیاز ۹۸ را از سایت متاکریتیک بدست آورد که میتوان گفت اعجاب انگیز است. اینقدری این عنوان محبوب و مشهور است که با هر بار دیدن خبری بسیار کوچک و یا حتی شایعه پیرامون این عنوان سیل عظیمی نظر در پست مربوطه در سایتهای مختلف حمله ور میشود!این عنوان مخاطبین را با بازیهای دنیای بازی اشنا کرد.فهماند چقدر میتوان دست بازیباز را در بازیها باز گذاشت.تغییرات خوبی را ما در این عنوان شاهد خواهیم بود و این را هم همه میدانیم که این سری بازی همیشه داستانهای خوبی را باخود داشته اند.این بار قرار است شخصیت سه کاراکتر را در دنیای لس سانتوس تجربه کنید و چگونگی مستقل تشکیل شدن پوسته و عمق شخصیتی این سه نفر به همراه پیوند خوردن رابطه اینها را هم ببینید.این مقاله بسیار طولانی و مفصل خواهد بود.پیش خود فکر میکردم میشود تنها با ذکر نکات خیلی مهم هم یک متن خوب نوشت ولی دستانم در هنگام نوشتن این متن میلرزید زیرا میدانستم جای هیچگونه اغماضی نیست.بایستی تا آنجایی که میشود بیشترین نکات منتشر شده از این بازی را تا زمان انتشار جهانیش به مخاطبین تقدیم کرد.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Grand theft Auto V RELOADED , دانلود gta v , دانلود از سرور ایران GTA V RELOADED , دانلود از سرور دانلودها بازی GTA V RELOADED , دانلود رایگان نسخه بلک باکس بازی gta v , دانلود لینک مستقیم پر سرعت Grand Theft Auto V RELOADED , دانلود مستقیم BlackBox بازی gta v , دانلود مستقیم Grand Theft Auto V RELOADED , دانلود مستقیم gta v reloaded , دانلود مستقیم نسخه بلک باکس بازی Grand Theft Auto V , دانلود نسخه RELOADED بازی GTA V , دانلود نسخه بلک باکس بازی gta v , دانلود نسخه نهایی ریلودد بازی Grand Theft Auto V , دانلود نسخه کم حجم بازی Grand Theft Auto V , دانلود کرک ریلودد بازی Gta v ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد