پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1066
نویسنده : کدخدا

 

بازی کلش آف کلنز برای اندروید - Clash of Clans 7.200.12 Android

 

 

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز برای اندروید منتشر شد! (ورژن 7.200.12)

 

بدون شک بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) در حال حاضر محبوب ترین بازی آنلاین موبایل در بین کاربران ایرانی (و حتی در سطح جهانی) است. با نگاهی به آمار دانلود بازی ها در مارکت های معتبر اندروید (از جمله Google Play) به سادگی میتوان به محبوبیت این بازی پی برد.

 

سبک بازی کلش، استراتژی آنلاین است. هدف بازی نیز تقریبا ساده است! شما باید دهکده خود را بسازید و آن را مجهز کنید و برای جنگ با سایر دهکده ها (و در واقع سایر کاربران آنلاین) آماده شوید!

 

اما رسیدن به این هدف چندان آسان نیست. جمع آوری منابع، ایجاد ساختمان ها و ابزار جنگی، و از همه مهم تر پیاده سازی استراتژی های جنگی، از جمله چالش های مقابل شما هستند.

 

چیزی که بازی را جذاب میکند، تقابل شما با سایر کاربران است. دهکده شما میتواند با دهکده سایر کاربران متحد شود، و یا بر علیه دهکده های دیگر وارد جنگ شود. اتحاد های این بازی معمولا بین دوستان و آشنایان خانوادگی شکل میگیرد و همین باعث افزایش جذابیت بازی میشود. حتما در بین دوستان و آشنایان شما هم افرادی وجود دارند که به صورت خانوادگی یا گروهی مشغول این بازی هستند.

 

از این مقدمه که بگذریم، به تازگی نسخه جدید بازی کلش برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

 

اگر شما نیز موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید نسخه 7.200.12 از بازی محبوبClash of Clans را وبسایت زرین دانلود دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , مسابقه ای , اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود بازی موبایل , دانلود بازی Android , دانلود بازی جدید اندروید , دانلود بازی جدید موبایل , بازی جدید Android , دانلود بازی استراتژیک برای اندروید , دانلود بازی کلش اندروید , دانلود بازی کلش آف کلنز اندروید , نسخه جدید کلش برای موبایل اندروید , دانلود بازی Clash اندروید , دانلود بازی Clash of Clans اندروید , نسخه جدید Clash برای موبایل اندروید , دانلود Clash of Clans Android , ,



دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC
نوشته شده در یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 1086
نویسنده : کدخدا

 

Trials Cover دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC

بازی Trials Evolution که در سال ۲۰۰۹ روی شبکه XBLA عرضه شد، به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد. یک موتورسوای بسیار هیجان انگیز و زیبا که استودیوی RedLynx به شکل فوق العاده ای آن را خلق کرد. نسخه دوم این بازی نیز با نام Trials Evolution روی شبکه XBLA عرضه شد تا در همان ۲۴ ساعت اول، رکورد پرفروش ترین بازی های این شبکه را بشکند و از آن خود کند. بازی ای که تنها در مدت ۲۴ ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش آنلاینش بود.اکنون سازندگان این بازی یک بار دیگر به ساخت نسخه کامپیوتری بازی روی آورده اند. استودیوی Red Lynx که چندی پیش توسط Ubisoft خریداری شده است نخستین نسخه از بازی های Trials را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این سبک از بازی رو به رو شد.اما از آن زمان تاکنون همگان در انتظار نسخه های جدید تر این بازی بوده اند.بازی Trials Evolution از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. سازندگان بازی سعی کرده اند که محیط ها بسیار پرجزئیات و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آن ها را بسیار شلوغ و متنوع طراحی کرده اند.مسیرهای بسیار زیادی برای TE طراحی شده که هر کدام با دیگری تفاوت دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. محیط های جنگلی، برفی، بیانانی که در آن ها گرد و خاک زیادی را مشاهده می کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ماجرایی , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: : دانلود Trials Evolution Gold Edition, دانلود با لینک مستقیم بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای کامپیوتر, دانلود رایگان BlackBox بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود لینک پر سرعت بازی Trials Evolution Gold Edition برای pc, دانلود نسخه PC بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود نسخه Skidrow بازی Trials Evolution, دانلود نسخه Skidrow بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود نسخه فشرده Trials Evolution Gold Edition, دانلود نسخه کامل بازی Trials Evolution Gold Edition برای pc, دانلود نسخه کرک شده بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود کرک جداگانه Trials Evolution Gold Edition ,



دانلود بازی Project CARS برای PC
نوشته شده در یک شنبه 20 ارديبهشت 1394
بازدید : 1097
نویسنده : کدخدا

Project CARS pc cover small دانلود بازی Project CARS برای PC

عنوان Project CARS در حقیقت، دست پخت جدید سازندگان Slighty Mad Studios می باشد؛ شرکتی واقع در پایتخت انگلستان؛ یعنی لندن که وظیفه نشر بازی را خود به عهده دارد و بیشتر با عناوینی همچون Need For Speed: Shift, Shift 2: Unleashed, Test Drive و… شناخته می شود.  PJ برای هدف خود، یعنی انقلاب در شبیه ساز رانندگی آن چنان مصمم است که قرار شده تا بازی از تکنولوژی فوق پیشرفته Project Morpheus VR استفاده کند. در PJ صد ها ماشین وجود دارد که که همگی لایسنس شده هستند و بیشتر در برنامه هایی همانند Top Gear مشاهده شده اند اما نباید انتظار داشته باشید که هر ماشینی در بازی استفاده شود و برخی از آن ها بدون استفاده در بازی قرار داده شوند. با توجه به نمایش ها و تریلر های بازی، ماشین ها از طراحی، تنوع و جزئیات بسیار خوبی بهره مند هستند و شما قادر خواهید بود تا هر کلاسی از ماشین را خریداری کنید و شروع به تیونگ آن کنید یا مانند یک ماشین معمولی بدون بدنه های مخصوص مسابقه شروع به رانندگی کنید! شاید شما هم NFS: Shift که معجون سازندگان PJ بود را تجربه کردید که چقدر پیست های متنوع و زیبایی داشت! اکنون این شرکت با پیشرفت هایی که داشته برای ساخت پیست های مسابقه ای، هر کشور و قاره ای را مد نظر خود قرار داده است. با نیم نگاهی به نمایش های بازی، شما تنوع پیست ها را درک خواهید کرد. پیست ها یا در استادیوم ها هستند یا در وسط شهر و حتی تونل ها! هر پیست آب و هوای آفتابی، بارانی، غروبی و… خود را دارد و در کل در پیست ها شاهد آب و هوای مختلفی هستید. PJ برخلاف دیگر عناوین هم سبک خود، قرار است تا تمامی پیست ها و ماشین های خود را در همان اول به اختیار بازیکنان در آورد یعنی شما از همان اول قادر خواهید بود که پیست مورد علاقه و ماشین مورد علاقه خود را انتخاب و با دوستان یا خودتان یک مسابقه واقعی دهید!


:: موضوعات مرتبط: بازی , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Project CARS, دانلود Project CARS RELOADED, دانلود بازی Project CARS, دانلود رایگان Project CARS, دانلود رایگان Project CARS Blackbox, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Project CARS, دانلود مستقیم Project CARS, دانلود نسخه بلک باکس بازی Project CARS, دانلود نسخه فشرده Project CARS, دانلود کرک بلک باکس بازی Project CARS, دانلود کرک ریلودد Project CARS ,



دانلود بازی MotoGP 14 برای PC
نوشته شده در یک شنبه 13 ارديبهشت 1394
بازدید : 1014
نویسنده : کدخدا

MotoGP 14 pc cover small دانلود بازی MotoGP 14 برای PC

MotoGP 14 نام جدیدترین نسخه از سری بازی هایی با همین عنوان می باشد که قرار است در تاریخ ۲۰ژوئن به طور رسمی برای سایر کنسول ها و همچنین کامپیوتر انتشار پیدا کند. در این بازی شما با استفاده از تکنیک های بسیار زیادی که قرار داده شده است می توانید مهارت های موتورسواری خود را بسنجید و در رسمی ترین مسابقات موتورسواری دنیا برای کسب برترین مقام ها شرکت کنید. این بازی شامل تمامی تیم های موتورسواری، موتورسواران و پیست های موتورسواری مربوط به مسابقات جهانی سال ۲۰۱۴ در MotoGP می باشد و شامل ۳ کلاس کاری Moto3, Moto 2 و MotoGP می شود. نسخه ۱۴ این بازی بر اساس هسته ی نسخه ی پیشین نوشته شده و در این نسخه سعی شده است تا گرافیک ها و صداگذاری های بازی به طور چشمگیری افزایش پیدا کنند و در این راستا موتور گرافیکی بازی و حرکات فیزیکی بازیکنان از مهم ترین عواملی بوده اند که بهبود یافته اند و می توان گفت که کارخانه ی سازنده ی بازی به نظرات و انتقادات گیمرهای خود در نسخه ی پیشین جواب داده و آن ها را برطرف کرده است.


:: موضوعات مرتبط: بازی , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی MotoGP 14, دانلود رایگان بازی MotoGP 14, دانلود مستقیم بازی MotoGP 14, دانلود مستقیم نسخه Blackbox بازی MotoGP 14, دانلود مستقیم نسخه CODEX بازی MotoGP 14, دانلود نسخه بلک باکس بازی MotoGP 14, دانلود نسخه فشرده بازی MotoGP 14, دانلود کرک CODEX بازی MotoGP 14 ,



دانلود بازی F1 2014 برای PC
نوشته شده در یک شنبه 13 ارديبهشت 1394
بازدید : 1071
نویسنده : کدخدا

f1 2014 pc cover small دانلود بازی F1 2014 برای PC

بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.


:: موضوعات مرتبط: بازی , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود F1 2014, دانلود از سرور داخل ایران بازی F1 2014, دانلود بازی فرمول 1 2014 برای کامپیوتر, دانلود لینک پر سرعت بازی F1 2014, دانلود لینک پر سرعت بازی فرمول 1 2014, دانلود مستقیم F1 2014, دانلود مستقیم RELOADED بازی F1 2014, دانلود مستقیم بازی ماشین سواری 2014 برای pc, دانلود نسخه نهایی بازی F1 2014, دانلود کرک ریلودد بازی F1 2014, دانلود کرک نهایی F1 2014 ,



دانلود بازی Assetto Corsa برای PC
نوشته شده در شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 978
نویسنده : کدخدا

Assetto Corsa pc cover small دانلود بازی Assetto Corsa برای PC

Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.


:: موضوعات مرتبط: بازی , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Assetto Corsa, دانلود Assetto Corsa CODEX, دانلود BlackBox بازی Assetto Corsa, دانلود بازی Assetto Corsa, دانلود بازی شبیه سازی ماشین سواری, دانلود رایگان شبیه سازی ماشین سواری مسابقه ای, دانلود مستقیم بازی Assetto Corsa, دانلود نسخه بلک باکس بازی Assetto Corsa, دانلود نسخه فشرده بازی Assetto Corsa, نسخه نهایی بازی Assetto Corsa, نسخه کامل بازی Assetto Corsa CODEX ,



دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie برای PC
نوشته شده در شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 1700
نویسنده : کدخدا

Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie pc cover دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie برای PC

DLC جدید بازی محبوب Gas Guzzlers که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود، عرضه شد! این بازی در سبک اکشن، ماشین سواری و زامبی می باشد و در افزونه ی جدیدی که برای این بازی عرضه شده است، نا به سامانی در شهر بر دنیای حرفه ای ماشین سواری شما غلبه خواهد کرد و شما باید برای جلوگیری از آن، به نبرد بپردازید. شاید برای یک انسان عادی، این خبر یک خبر بد باشد ولی برای شما نیست! شما با استفاده از نیروهای افزایشی خود در هر منطقه، باید بیشتر از هر کس دیگری در این مسیر قدرتمند باشید و از هجوم زامبی ها جلوگیری کنید. DLC جدید این بازی با نام Full Metal Zombie افزونه ای است که حال و هوای کاملا جدیدی به بازی داده تا حدی که گویا بازی جدیدی را تجربه می کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie , دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie , دانلود بازی زامبی 2015 , دانلود رایگان بازی Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie , دانلود مستقیم DLC بازی Gas Guzzlers , دانلود مستقیم Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie , دانلود مستقیم Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie CODEX , دانلود نسخه Corepack بازی Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie , دانلود نسخه فشرده Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie , دانلود کرک CODEX بازی Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie ,



بازدید : 727
نویسنده : کدخدا

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/RIDE-pc-cover.jpg

Ride یک بازی شبیه ساز موتور و مسابقات موتور سواری است که در آن سعی شده تا محیط بازی و همچنین موتور های موجود کاملا شبیه سازی شده باشند. در این بازی شما قادر خواهید بود تا به بیش از ۱۰۰ موتور شبیه سازی شده که هر کدام تولید شده توسط شرکت های بزرگ دنیا هستند. موتور هایی که در این بازی وجود دارند مورد استفاده توسط تیم های بسیار معروف و محبوب هستند. در بازی Ride بر خلاف سایر بازی ها در این سبک وظیفه شما تنها مسابقه دادن نیست بلکه حتی می توانید مسائل فنی مربوط به موتور ها را نیز در اختیار بگیرید. همچنین مسیر های مسابقه نیز دقیقا شبیه سازی شده هستند که اکثر آن ها در شهر ها و کشور های معروف وجود دارند. بسیاری از پیست های مسابقه تاریخی نیز در این بازی وجود خواهند داشت و به صورت کاملا دقیق شبیه سازی شده اند که اگر از دسته افرادی باشید که مسابقات موتور سواری را دنبال می کنید حتما با دیدن بسیاری از این پیست ها یاد مسابقات به یاد ماندنی و تاریخی می افتید.
  


:: موضوعات مرتبط: بازی , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود RIDE , دانلود RIDE RELOADED , دانلود لینک پر سرعت BlackBox بازی RIDE , دانلود مستقیم RIDE , دانلود مستقیم نسخه بلک باکس بازی RIDE , دانلود نسخه فشرده بازی RIDE , دانلود بازی موتور سواری 2015 , دانلود بازی راید برای کامپیوتر , دانلود رایگان بلک باکس بازی RIDE , دانلود رایگان بازی RIDE ,



دانلود بازی WWE 2K15 برای PC+تریلر
نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 563
نویسنده : کدخدا

WWE 2K15 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی WWE 2K15 برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : 2015/04/28
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ورزشی
زبان: ENG  
حجم فایل: 20.1 GB

معرفی بازی :

یکی از سری بازی های پرطرفدار که هر ساله نسخه جدیدی از آن ها به بازار عرضه می شود، سری WWE 2K می باشد. هم اکنون نیز نسخه جدیدی از این سری با نام WWE 2K15 برای کامپیوتر توسط 2K Sports منتشر شده است. داستان در WWE 2K15 بر خلاف 2K14 که سطح وسیعی از دنیای WWE را در بر می گرفت، هم اکنون بیشتر متمرکز شده است. بخش داستانی به دو قسمت تقسیم شده است که هر یک به دشمنی های گذشته در WWE اشاره خواهد داشت و همگی این موارد از سوی سازندگان به مانند یک سری مستند کوچک تشبیه شده است. نسخه های نسل هشتمی از یک حالت مخصوص به نام MyCareer بهره می برند. در این بخش که از بازی NBA 2K14 برداشته شده و با فضای WWE ترکیب شده است، شما با کشتی گیران ساخته شده توسط خودتان به مبارزه خواهید پرداخت.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

 

ستارگان مشهور WWE حدود ۵۰ روز را صرف موشن کپچر کرده اند تا اینکه تمامی حرکات نمادین آنها دقیقا به صورت دیجیتالی ضبط شود. همچنین WWE 2K15 پنج برابر عنوان قبل یعنی 2K14 انیمیشن دارد. همچنین تعداد دیالوگ های بازی نسبت به نسخه قبل 4 برابر شده است. در بخش Career Mode گیمرها می توانند کشتی گیر خود را به بهترین و کاملترین شکل شخصی سازی کنند. کشتی گیر ساخته شده قبل از انجام مسابقات مهم شامل کشتی گرفتن بر سر کمربند Heavyweight Championships،با اقامت در باشگاه تمرینی WWE موجود در شهر Orlando کار خود را آغاز می کند. اگر در مسایقات و شهرهایی که به آن منتقل می شود، کار را خود را به بهترین شکل به انجام برساند،در نهایت به رویدادها و مسابقات مهم شامل SmackDown و Wrestlemania راه می یابد. همانند کشتی کج واقعی، شما نیز دوستان و رقیبانی در طی روند داستانی خواهید داشت. همچنین کشتی گیر شما می تواند شبکه های اجتماعی خود را نیز بررسی کند.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: , دانلود بازی WWE 2K15 برای PC با لینک مستقیم , دانلود بازی اکشن , دانلود بازی جدید , دانلود بازی کشتی کج برای کامیپوتر , دانلود نسخه black box بازی WWE 2K15 , دانلود نسخه بلک باکس بازی WWE 2K15 , دانلود نسخه کم حجم بازی WWE 2K15 ,



بازی اتومبیل رانی گرید 2
نوشته شده در سه شنبه 8 ارديبهشت 1394
بازدید : 405
نویسنده : کدخدا

 

بازی اتومبیل رانی GRID 2 (برای کامپیوتر) - GRID 2 PC Game

 

 

بازی GRID 2 یکی از باکیفیت ترین بازی های اتومبیل رانی است و به رقیب سر سختی برای بازی های Need For Speed تبدیل شده است.

 

در این بازی شما باید با رقبای خود مسابقه دهید، آن ها را شکست دهید و به مراحل بالاتر برسید.

 

گرید دارای تنوع بسیار زیادی در جاده ها و اتومبیل ها دارد. شما در طول بازی با انواع مختلف اتومبیل ها رانندگی میکنید. اتومبیل های قدرتی، سرعتی و حتی فرمول 1 در بازی طراحی شده است.

 

گیم پلی و رانندگی این بازی بسیار روان و خوش دست است و به سرعت توانست طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ماجرایی , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی، دانلود بازی کامپیوتری، دانلود بازی جدید، دانلود بازی اتومبیل رانی، دانلود بازی اتومبیل رانی برای کامپیوتر، دانلود بازی مسابقه ای، دانلود بازی مسابقه ای برای کامپیوتر، دانلود بازی گرید، دانلود بازی گرید برای کامپیوتر، دانلود بازی GRID، دانلود نسخه جدید بازی GRID، دانلود بازی GRID 2، دانلود GRID 2 PC Game، ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد