پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1167
نویسنده : کدخدا

 

 

بازی رستاخیز تاریکی (برای اندروید) - Darkness Reborn 1.2.2 Android

 

 

Darkness Reborn یک بازی جنگی با گرافیک بسیار خوب است.

 

در این بازی نیروهای تاریکی آزاد شده اند و شما باید با این نیروها بجنگید.

 

شما باید همه این نیرو ها را از بین ببرید و در نهایت شوالیه تاریکی را بکشید تا روشنایی به جهان بازگردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین نیز با دوستانتان رقابت کنید.

 

توجه داشته باشید که این بازی آنلاین است.


اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی ترسناک برای اندروید، دانلود بازی جنگی برای اندروید، دانلود بازی موبایل، دانلود بازی اندروید، دانلود بازی موبایل، دانلود بازی Android، دانلود بازی جدید اندروید، دانلود بازی Darkness Reborn اندروید، دانلود بازی Darkness Reborn ,



بازدید : 1063
نویسنده : کدخدا

 

بازی کلش آف کلنز برای اندروید - Clash of Clans 7.200.12 Android

 

 

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز برای اندروید منتشر شد! (ورژن 7.200.12)

 

بدون شک بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) در حال حاضر محبوب ترین بازی آنلاین موبایل در بین کاربران ایرانی (و حتی در سطح جهانی) است. با نگاهی به آمار دانلود بازی ها در مارکت های معتبر اندروید (از جمله Google Play) به سادگی میتوان به محبوبیت این بازی پی برد.

 

سبک بازی کلش، استراتژی آنلاین است. هدف بازی نیز تقریبا ساده است! شما باید دهکده خود را بسازید و آن را مجهز کنید و برای جنگ با سایر دهکده ها (و در واقع سایر کاربران آنلاین) آماده شوید!

 

اما رسیدن به این هدف چندان آسان نیست. جمع آوری منابع، ایجاد ساختمان ها و ابزار جنگی، و از همه مهم تر پیاده سازی استراتژی های جنگی، از جمله چالش های مقابل شما هستند.

 

چیزی که بازی را جذاب میکند، تقابل شما با سایر کاربران است. دهکده شما میتواند با دهکده سایر کاربران متحد شود، و یا بر علیه دهکده های دیگر وارد جنگ شود. اتحاد های این بازی معمولا بین دوستان و آشنایان خانوادگی شکل میگیرد و همین باعث افزایش جذابیت بازی میشود. حتما در بین دوستان و آشنایان شما هم افرادی وجود دارند که به صورت خانوادگی یا گروهی مشغول این بازی هستند.

 

از این مقدمه که بگذریم، به تازگی نسخه جدید بازی کلش برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

 

اگر شما نیز موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید نسخه 7.200.12 از بازی محبوبClash of Clans را وبسایت زرین دانلود دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , مسابقه ای , اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود بازی موبایل , دانلود بازی Android , دانلود بازی جدید اندروید , دانلود بازی جدید موبایل , بازی جدید Android , دانلود بازی استراتژیک برای اندروید , دانلود بازی کلش اندروید , دانلود بازی کلش آف کلنز اندروید , نسخه جدید کلش برای موبایل اندروید , دانلود بازی Clash اندروید , دانلود بازی Clash of Clans اندروید , نسخه جدید Clash برای موبایل اندروید , دانلود Clash of Clans Android , ,



سخه جدید بازی فوق العاده زیبا CHAOS Combat Copters HD #1 v6.7.0
نوشته شده در پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 443
نویسنده : کدخدا

 

بازی CHAOS Combat Copters HD جنگ هلیکوپترها گرافیک بالا برای اندروید

یکی دیگر از سری بازی های نبرد هوایی با عنوان CHAOS Combat Copters که دارای گرافیک بالا و جلوه های سمعی و بصری فوق العاده! که بسیاری از کاربران که اهل بازی های نبرد هوایی هستند نام آن را شنیده اند. نسخه جدید بازی به همراه فایل دیتا و تریلر و آموزش نصب هم اکنون در سایت زرین دانلود آماده دانلود است, و دقت کنید بازی مانند همیشه بصورت تست شده است و می توانید با خیال راحت از دانلود لذت ببرید! تست بر روی سامسونگ گالاکسی اس فور و تبلت سامسونگ گالاکسی تب 3 انجام شده است! به راحتی و بدون کوچکترین مشکل در گوشی و بدون افت کیفیت تصویری در تبلت بازی اجرا شد. همچنین بازی در فروشگاه اندروید با قیمت 2.99 دلار به فروش می رسد که شما می توانید بصورت رایگان از دانلود لذت ببرید!!

تورنومنت CHAOS یک فرصت به شما می دهد تا از طریق ماجراجویی های نظامی در آسمان برای یک نبرد نفس گیر خود را آماده کنید, رقابتی سخت بین خلبانان با تجره عرصه نظامی! دارای قوانین سخت و حرفه ای که شما نیز با گذراندن مراحل آموزشی می توانید وارد این تورنومنت شوید و یک هلیکوپتر از بین هلیکوپتر های مدرن و مجهز و به روز انتخاب کنید و آن را ارتقا دهید تا بتوانید دشمنان خود را در این مسابقه نابود کنید.

وجود هلیکوپترهای مدرن و پیشرفته که هر کدام در عرصه نظامی برای خود شاهکاری هستند مانند: (AH-64 Apache, UH-60 Black Hawk, MI-24 Hind, Ka-52 Alligator, RAH-66 Comanche) و هلی کوپتر های بیشتر....


:: موضوعات مرتبط: بازی , اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی های اندروید , دانلود بهترین , بازی های اندروید , دانلود بازی های اندروید به حجم بالا , دانلود بازی های اندروید با حجم پایین ,



دانلود بازی اندرویدی Real Steel World Robot Boxing
نوشته شده در پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 586
نویسنده : کدخدا



صفحه قبل 1 صفحه بعد