پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای PS4+تریلر
نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 1463
نویسنده : کدخدا

Killzone Shadow Fall | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای PS4

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی |

تاریخ انتشار : 2013/11/13
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS4
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG
ایدی بازی: CUSA00190
حجم فایل: 36.2 GB

اطلاعات بازی :

یکی از اولین عناوین بزرگی که بصورت انحصاری در زمان لانچ PS4 منتشر شد بازی زیبای Killzone Shadow Fall می باشد. داستان این بازی 30 سال پس از اتفاقات نسخه قبلی Killzone 3 اتفال می افتد. زندگی در سیاره تخیلی Helghan به دلیل جنگ ترک شده و این سیاره تبدیل به خرابه شده است اما یک تشکیلات بزرگ به نام (ISA (The Interplanetary Strategic Alliance به ساکنین این سیاره اجازه میدهد تا به سیاره ای دیگر به نام Vektan نقل مکان کنند تا بتوانند در آنجا زندگی کنند. اما در این بین مردم Helghan باید برای حق زندگی خود تلاش کنند و مردم Vektan نیز برای زنده ماندن باید بجنگند که باعث یک جنگ سرد بین Helghan و Vektan می شود. داستان از دید شخصیت اصلی بازی Lucas Kellan دیده می شود که یک مامور تشکیلات ISA و نیروی ویژه ی آن یعنی Shadow marshals است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ps4&xboxone , ,
:: برچسب‌ها: , Killzone Shadow Fall , دانلود بازی Killzone Shadow Fall , دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای PS4 با لینک مستقیم , دانلود بازی PS4 , دانلود بازی هک شده ی Killzone Shadow Fall , دانلود بازی هک شده ی ps4 , دانلود فیکس بازی Killzone Shadow Fall ,



دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOXONE+تریلر
نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 443
نویسنده : کدخدا

Sniper Elite III | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOXONE

| بازی به صورت NTSC  و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱4/07/02
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOXONE
نوع بازی: اکشن/ماجراجویی/شوتر
نوع: بلوری کامل
تصویر: ISO
زبان:  ENG
حجم فایل: 22.3 GB
ریلیز: WaYsTeD

معرفی بازی :

Sniper Elite III عنوانی از سری بازی های محبوب Sniper Elite است که پس از نسخه Sniper Elite V2 برای کنسول های قدیمی و نسل جدید مانند PS4 و XBOXONE نیز منتشر شد . داستان بازی اینبار در آفریقا و در جریان جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد . زمانی که هیتلر و ارتشش در انتظار حمله به خاورمیانه به دلیل ذخایر نفت غنی آن هستند . شخصیت بازی نیز همچنان شخص قبلی است اما در این نسخه مخفی کاری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و بیشتر مراحل در سکوت و مخفی کاری قابل عبور خواهد بود . از نقاط قوت این بازی می توان به گرافیک و محیط زیبای آن با توجه به محیط بازی اشاره کرد که هیجان کار را برای شما چندین برار می کند . در مسیر بازی می توانید از قسمت های مختلف برای مخفی شدن و شکار دشمنان خود استفاده کنید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ps4&xboxone , ,
:: برچسب‌ها: Sniper Elite III , دانلود آپدیت بازی Sniper Elite III , دانلود بازی , دانلود بازی Sniper Elite III , دانلود بازی xboxone , دانلود بازی اکشن , دانلود بازی ایکس باکس , دانلود بازی تک تیر اندازی , دانلود بازی جدید ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد