پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 421
نویسنده : کدخدا

Animals HD Wallpapers S1 مجموعه ۵۰ والپیپر با کیفیت از حیوانات Animals HD Wallpapers

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات حیوانات را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .


:: موضوعات مرتبط: عکس , حیوانات , ,
:: برچسب‌ها: Animals HD Wallpapers, دانلود عكس حيوانات HD, دانلود عكس حيوانات با كيفيت بالا, عكس دسكتاپ, عكس طوطي, واليپير از حيوانات براي دسكتاپ, والپيپر حيوانات, والپيپرهاي با كيفيت ,



مجموعه ۵۵ والپیپر با موضوع حیوانات HQ Animal Wallpapers
نوشته شده در یک شنبه 3 اسفند 1393
بازدید : 407
نویسنده : کدخدا

HQ Wallpapers Animal مجموعه 55 والپیپر با موضوع حیوانات HQ Animal Wallpapers

 

HQ Animal Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع حیوانات را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 


:: موضوعات مرتبط: عکس , حیوانات , ,
:: برچسب‌ها: Animals HD Wallpapers, دانلود عكس حيوانات HD, دانلود عكس حيوانات با كيفيت بالا, دانلود عکس Hd از ببر, دانلود عکس حیوانات با رزولوشن بالا, عكس دسكتاپ, عكس طوطي, عکس از ببر با کیفیت HD, عکس اچ از حیوانات, عکس طوطی HD, واليپير از حيوانات براي دسكتاپ, والپيپر حيوانات, والپيپرهاي با كيفيت ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد