پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC
نوشته شده در یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 1067
نویسنده : کدخدا

 

Trials Cover دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC

بازی Trials Evolution که در سال ۲۰۰۹ روی شبکه XBLA عرضه شد، به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد. یک موتورسوای بسیار هیجان انگیز و زیبا که استودیوی RedLynx به شکل فوق العاده ای آن را خلق کرد. نسخه دوم این بازی نیز با نام Trials Evolution روی شبکه XBLA عرضه شد تا در همان ۲۴ ساعت اول، رکورد پرفروش ترین بازی های این شبکه را بشکند و از آن خود کند. بازی ای که تنها در مدت ۲۴ ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش آنلاینش بود.اکنون سازندگان این بازی یک بار دیگر به ساخت نسخه کامپیوتری بازی روی آورده اند. استودیوی Red Lynx که چندی پیش توسط Ubisoft خریداری شده است نخستین نسخه از بازی های Trials را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این سبک از بازی رو به رو شد.اما از آن زمان تاکنون همگان در انتظار نسخه های جدید تر این بازی بوده اند.بازی Trials Evolution از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. سازندگان بازی سعی کرده اند که محیط ها بسیار پرجزئیات و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آن ها را بسیار شلوغ و متنوع طراحی کرده اند.مسیرهای بسیار زیادی برای TE طراحی شده که هر کدام با دیگری تفاوت دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. محیط های جنگلی، برفی، بیانانی که در آن ها گرد و خاک زیادی را مشاهده می کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ماجرایی , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: : دانلود Trials Evolution Gold Edition, دانلود با لینک مستقیم بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای کامپیوتر, دانلود رایگان BlackBox بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود لینک پر سرعت بازی Trials Evolution Gold Edition برای pc, دانلود نسخه PC بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود نسخه Skidrow بازی Trials Evolution, دانلود نسخه Skidrow بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود نسخه فشرده Trials Evolution Gold Edition, دانلود نسخه کامل بازی Trials Evolution Gold Edition برای pc, دانلود نسخه کرک شده بازی Trials Evolution Gold Edition, دانلود کرک جداگانه Trials Evolution Gold Edition ,