پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار ساخت انیمیشن و فیلم کارتونی
نوشته شده در سه شنبه 8 ارديبهشت 1394
بازدید : 324
نویسنده : کدخدا

 

نرم افزار ساخت انیمیشن و فیلم کارتونی - Anime Studio Pro 10

 

 

نسخه جدید نرم افزار ساخت انیمیشن و فیلم کارتونی Anime Studio منتشر شد! (Pro 10)

 

یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ساخت و تولید انیمیشن و فیلم های کارتونی نرم افزارAnime Studio میباشد.

 

نرم افزار های زیادی در زمینه ساخت انیمیشن تولید شده اند مانند 3D Max و Maya اما کار با آن ها بسیار دشوار بوده و آموزش دیدن آن زمان زیادی نیاز دارد.

 

نرم افزار Anime Studio با محیط ساده خود کار را برای دوستداران این رشته هنری کمی آسان تر کرده است و امکانات بسیاری را برای ساخت یک انیمیشن معمولی در اختیار کاربر قرار میدهد.

 

توسط این نرم افزار متوانید انیمیشن های 2 بعدی و 3 بعدی را با هم ترکیب کنید و افکت های صوتی و تصویری زیبایی به آن اضافه کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل از سایت زرین دانلود دریافت کنید.

 

 

 

:: موضوعات مرتبط: برنامه , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار انیمیشن سازی، دانلود نرم افزار، دانلود نرم افزار ساخت کارتون، نرم افزار ساخت انیمیشن دو بعدی و سه بعدی، دانلود Anime Studio Pro، ,



نرم افزار مایا 2015 سرویس پک پنجم
نوشته شده در سه شنبه 8 ارديبهشت 1394
بازدید : 351
نویسنده : کدخدا

 

نرم افزار مایا 2015 سرویس پک 5 - Autodesk Maya 2015 SP5

 

 

نسخه جدید نرم افزار مایا Autodesk Maya منتشر شد! (2015 SP5)

 

مایا یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزارها برای انیمیشن سازی و طراحی 3 بعدی است. امکانات گسترده Maya باعث شده است تا علاوه بر کاربرد آن در سرگرمی و انیمیشن سازی، برای کاربرد های تجاری و صنعتی (مثل مدل سازی قطعات) نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

مایا تعامل خوبی با سایر نرم افزار های کمپانی اتودسک (مثل 3D Max و AutoCAD) دارد. همچنین دارای محیط برنامه نویسی کامل برای توسعه امکانات است. همین قابلیت برنامه نویسی و توسعه مایا باعث شده است تا در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار بگیرد.

 

نسخه جدید نرم افزار مایا، یعنی Maya 2015 سرویس پک 5 به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید آن را به صورت رایگان از زرین دانلود دریافت کنید.

 

قابل ذکر است که مایا 2015 نیز مثل برخی دیگر از نرم افزارهای جدید گرافیکی فقط به صورت 64 بیتیعرضه شده است و نسخه 32 بیت ندارد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل دانلود کنید.

 

 

 

:: موضوعات مرتبط: برنامه , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار، دانلود نرم افزار انیمیشن سازی، دانلود نرم افزار مدل سازی، دانلود نرم افزار مایا، دانلود نرم افزار Maya، دانلود مایا 2015، دانلود Maya 2015، دانلود مایا 2015 کرک شده، راهنمای نصب نرم افزار مایا، دانلود مایا 2015 با راهنمای نصب فارسی، ,



بهترین پلاگین های تری دی مکس
نوشته شده در سه شنبه 8 ارديبهشت 1394
بازدید : 252
نویسنده : کدخدا

 

 

 

آشنایی با پلاگین های تری دی مکس

پلاگین های 3D Max، ابزارهایی هستند که روی 3D Max نصب شده و برخی از قابلیت ها را به آن اضافه میکنند.

 

بسیاری از کاربران تری دی مکس اعتقاد دارند که نرم افزار 3D Max بدون پلاگین هایش هیچ ارزشی ندارد. البته ما این حرف را قبول نداریم، چون این نرم افزار 3D Max است که همه کارها را بر عهده دارد، و پلاگین ها فقط قابلیت هایی را به آن اضافه میکنند. ضمن این که وجود 3D Max باعث توسعه پلاگین های ارزشمند شده است.

 

در هر صورت از حق نباید گذشت که پلاگین های تری دی مکس نقش بسیار مهمی در طراحی های سه بعدی دارند. بعضی از کاربران آنچنان به کار با پلاگین های 3D Max عادت کرده اند که بدون آنها نمیتوانند با تری دی مکس کار کنند.

 

تقریبا در تمام طراحی های حرفه ای و انیمیشن هایی که با 3D Max طراحی میشوند حداقل از یک یا چند پلاگین کمک گرفته شده است.

 

برخی از پلاگین های 3D Max ساده و تک کاربردی هستند (مثل Unwrella که برای طراحی پوسته و Texture به کار میرود) و برخی از پلاگین ها هم دارای ده ها ابزار و قابلیت مختلف هستند (مثل پلاگین بسیار مشهور V-ray)

 

پلاگینی مثل V-ray آنقدر پرکاربرد و پیچیده است که خودش به تنهایی نیاز به دوره های آموزشی تخصصی برای نحوه کار با آن دارد.

 

 

بهترین پلاگین های تری دی مکس

صدها پلاگین مختلف برای 3D Max وجود دارد. در این مطلب، 3 تا از معروف ترین و پرکاربرد ترین پلاگین های 3D Max را برای شما آماده کرده ایم.

این پلاگین های عبارتند از: FumeFX, Unwrella, V-Ray

 

در ادامه مطلب میتوانید با کارکرد اصلی این پلاگین ها آشنا شده و نسخه متناسب با تری دی مکس خود را دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: برنامه , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پلاگین تری دی مکس، دانلود پلاگین 3D Max، دانلود پلاگین وی ری، دانلود پلاگین وی ری برای تری دی مکس، دانلود پلاگین Vray، دانلود پلاگین Vray برای تری دی مکس، دانلود پلاگین FumeFX، دانلود پلاگین Unwrella، دانلود بهترین پلاگین های تری دی مکس، ، ,



نرم افزار طراحی انیمیشن MotionArtist 1.2.1
نوشته شده در پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 495
نویسنده : کدخدا

 

MotionArtist 1.2.1 نرم افزار طراحی انیمیشن MotionArtist 1.2.1

با گذشت یک قرن از تولد کمیک استریپ، این هنر توانسته است تحول گسترده ای به عنوان یک وسیله ارتباط قوی در جهان رسانه ها پیدا کند. به ویژه کمیک استریپ های سیاسی که قریب به اکثر مطبوعات دنیا را عرصه هنرنمایی خود ساخته اند.خلق و ساخت کمیک استریپ را به جرات می توان یکی از خلاقانه ترین و هیجان انگیز ترین رشته های هنری دانست. MotionArtist نرم افزار حرفه ای نسل جدید طراحی انیمیشن با امکانات فراوان است. MotionArtist قادر است با سرعت زیاد و به آسانی، به شما در متحرک سازی اجزاء یک اثر کمک کند. همچنین این نرم افزار به شما در متحرک کردن طراح های انیمیشنی کمک خواهد کرد. شما به وسیله ی این نرم افزار که تحت کد HTML5 است، می توانید کمیک های خود را برای اشتراک در سایت های اجتماعی نظیر فیس بوک و یوتیوب آماده کرده و یا برای ساخت وب سایت هایی حرفه ای و متحرک از آن استفاده کنید .


:: موضوعات مرتبط: برنامه , طراحی , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار طراحی انیمیشن, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار MotionArtist 1 , 2 , 1, دانلود نرم افزار MotionArtist 1 , 2 , 1 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار طراحی انیمیشن, دانلود نرم افزار طراحی انیمیشن برای کامپیوتر ,



بازدید : 462
نویسنده : کدخدا

 

Substance Painter دانلود نرم افزار  نقاشی سه بعدی Allegorithmic Substance Painter 1.2.1.613

نرم افزار Allegorithmic Substance Painter ابزاری جدید برای طراحی نقاشی های سه بعدی می باشد که در آن ایجاد بافت های سه بعدی با کیفیت بالا امکان پذیر می باشد . محیط نرم افزار Allegorithmic Substance Painter کاملا کاربر پسند می باشد . این نرم افزار دارای امکانات بسیاری مانند : برس ، رنگ مواد متعدد ، وضوح ۴K ، پیش نمایش نقاشی خود بر روی حجم فیزیکی (PBR) می باشد . همچنین می توانید طرح خود را در میان خاک ، آتش و یا باران قرار داده و آن را تماشا کنید ، همچنین می توانید ذرات ریز را روی طرح خود اضافه کنید و یک طرح کاملا طبیعی بسازید


:: موضوعات مرتبط: برنامه , طراحی , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: Allegorithmic Substance Painter 1 , 2 , 1 , 613, Substance Painter, آخرین نسخه Substance Painter, برنامه Substance Painter, دانلود Allegorithmic Substance Painter 1 , 2 , 1 , 613, دانلود Substance Painter, دانلود آخنرین نسخه Substance Painter, دانلود برنامه Substance Painter, دانلود ترم افزار Substance Painter, سه بعدی, نرم افزار Substance Painter, نرم افزار سه بعدی, نقاشی سه بعدی ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد