پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود آفیس Microsoft Office 2013 Professional Plus SP1 May 2014
نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 377
نویسنده : کدخدا

Microsoft Office Professional Plus 2013 | تاپ 2 دانلود

دانلود آفیس Microsoft Office 2013 Professional Plus SP1 May 2014

بدون شک بسته نرم افزاری آفیس شرکت بزرگ Microsoft بهترین مجموعه ای است که می توان از آن برای مدیریت اسناد استفاده کرد این بسته که شامل نرم افزار هایی مانند Word , Excel , PowerPoint و … به شما این امکان را می دهد تا مدیریتی کامل در محیطی بسیار کامل و جامع بر روی اسناد های خود داشته باشید . نسخه 2013 نرم افزار Office هم همچون سایر نسخه های یعنی Office 2010 و Office 2003 مورد توجه کاربران سراسر دنیا قرار گرفت و نه تنها موفق به موفقیتی همچون سایر نسخه ها شد ، بلکه با وجود امکانات بی نظیر خود موفق شد تا شرکت مایکروسافت و بسته نرم افزار آن را بدون هیچ رقیب جدی ای در صدر بهترین نرم افزار ها در این زمینه قرار گیرد . هم اکنون برای شما کاربران عزیز جدیدترین آپدیت این نرم افزار یعنی نسخه May 2014 را آماده کرده ایم که می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …


:: موضوعات مرتبط: برنامه , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: , microsoft, Microsoft Office 2013, دانلود آفیس, دانلود آفیس 2013, دانلود اپدیت نرم افزار Microsoft Office 2013, دانلود جدیدترین آفیس, دانلود فعال ساز نرم افزار Microsoft Office 2013, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Microsoft Office 2013, دانلود کرک نرم افزار Microsoft Office 2013 ,



دانلود آفیس Microsoft Office 2010 Professional Plus SP2 May 2014
نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 392
نویسنده : کدخدا

Microsoft Office 2010 Professional Plus | تاپ 2 دانلود

دانلود آفیس Microsoft Office 2010 Professional Plus SP2 May 2014

بدون شک Microsoft Office 2010 یکی از بهترین نسخه های منتشر شده از طرف Microsoft بود که موفق شد محبوبیت بسیاری برای خود و البته بسته نرم افزاری خود یعنی Microsoft Office دست و پا کند . مجموعه آفیسشرکت مایکروسافت همیشه جزو نرم افزار هایی بوده که بر روی هر سیستمی نصب و به نوعی جزو نرم افزار های اولیه هر سیستمی به شمار می رود . این مجموعه که به شما این امکان را می دهد تا اسناد خود را مدیریت کنید ، به شما تمامی امکانات لازم را در محیطی کاربر پسند در اختیار شما قرار می دهد تا این کار را به بهترین شیوه ممکن انجام دهید . به جرات می توان گفت که آفیس برترین بسته نرم افزاری در این زمینه است و هیچ رقیبی که قادر باشد در این سطح با این مجموعه رقابت کند وجود ندارد . حتی شرکت های بزرگ دنیا هم نیز دست به تولید نرم افزار یا نرم افزار هایی برای رقابت با این بسته نمی زنند و به راحتی این بازار را تقدیم شرکت مایکروسافت کرده اند . هم اکنون می توانید آپدیت ماه May سال 2014 را که در این زمان جدیدترین آپدیت منتشر شده است دریافت کنید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …


:: موضوعات مرتبط: برنامه , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: , Microsoft Office 2010, دانلود آفیس, دانلود آفیس 2010, دانلود آپدیت Microsoft Office 2010, دانلود جدیدترین نسخه آفیس, دانلود فعال ساز Microsoft Office 2010, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Microsoft Office 2010, دانلود کرک نرم افزار آفیس 2010 ,



دانلود ویندوز 7 Microsoft Windows 7 SP1 AIO August 2014 x86/x64
نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 314
نویسنده : کدخدا

Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 | تاپ 2 دانلود

دانلود ویندوز 7 Microsoft Windows 7 SP1 AIO August 2014 x86/x64

بدون شک ویندوز 7 یکی از شاهکار های تاریخ شرکت مایکروسافت بوده و موفق شده تا پس از ویندوز XP به عنوان پر استفاده ترین سیستم عامل دنیا در بین کاربران شناخته شود . یکی از اصلی ترین دلایل این موفقیت ویندوز قدرت و سرعت بسیار بالای آن نسبت به سایر سیستم عامل ها و البته ظاهر بسیار زیبا و دوست داشتنی آن بود که برگرفته از ویندوز نه چندان موفق Vista بود . امروزه با وجود انتشار ویندوز 8.1 از طرف شرکت Microsoft باز هم این ویندوز جزو محبوبترین سیستم عامل های دنیا است و ویندوز 8.1 مایکروسافت موفق به گرفتن جای این ویندوز دوست داشتنی نشده است . شاید یکی از اصلی ترین دلایل این امر را عدم وجود منوی استارت در ویندوز 8 است که بسیاری از کاربران را شاکی کرده و شرکت مایکروسافت را وادار کرد تا در نسخه بعدی خود یعنی ویندوز 8.1 این منوی دوست داشتنی را تا قسمتی به این سیستم عامل اضافه کردن . هم اکنون می توانید Microsoft Windows 7 Ultimate را با جدیدترین آپدیت یعنی ماه May سال 2014 از تاپ 2 دانلود دریافت کنید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

لود


:: موضوعات مرتبط: برنامه , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: , Microsoft Windows 7, دانلود Microsoft Windows 7, دانلود آپدیت ویندوز 7, دانلود بهترین ویندوز, دانلود سیستم عامل, دانلود فعالساز ویندوز 7, دانلود نسخه Ultimate ویندوز 7, دانلود ویندوز, دانلود ویندوز 7 ,



دانلود ویندوز 8.1 Microsoft Windows 8.1 AIO November 2014
نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 313
نویسنده : کدخدا

Windows-8.1

دانلود ویندوز 8.1 Microsoft Windows 8.1 AIO November 2014

Microsoft Windows 8.1 عنوان آخرین ویندوز شرکت مایکروسافت است که توسط کاربران بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد . اگر چه انتشار ویندوز 10 می تواند سهم این ویندوز را از بازار تا حد قابل توجهی کم کند ولی باز هم این ویندوز یکی از ویندوز های محبوب شرکت مایکروسافت خواهد بود . اگرچه در کنار این موفقیت نارضایتی بسیاری از کاربران به دلیل حذف منوی استارت و جایگزینی آن توسط منوی مترو از یاد بساری نخواهد رفت و همین امر می تواند موجب شود تا ویندوز جدید مایکروسافت یعنی ویندوز 10 کمتر مورد توجه قرار بگیرد . Microsoft Windows 8.1 به دلیل نو آوری ها و سرعت بسیار عالی خود موفق شد تا جای خود را در میان بسیاری از کاربران باز کند و با ارائه امکاناتی بی نظیر که در سایر نسخه های شاهد آن نبودیم به محبوبیتی بالا دست یابد . هم اکنون آخرین آپدیت این ویندوز برای شما آماده شده که می توانید در ادامه آن را دریافت کنید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


:: موضوعات مرتبط: برنامه , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: , microsoft, Microsoft Windows 8 , 1, Microsoft Windows 8 , 1 AIO, دانلود Microsoft Windows 8 , 1 AIO, دانلود آپدیت ویندوز Microsoft Windows 8 , 1, دانلود بهترین ویندوز, دانلود ویندوز, دانلود ویندوز 8, دانلود ویندوز 8 , 1, دانلود ویندوز Microsoft Windows 8 , 1 ,



نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر
نوشته شده در چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 466
نویسنده : کدخدا

 

نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - Andy 42.10

 

 

یکی از برنامه هایی که با نرم افزار BlueStacks در رقابت است نرم افزار Andy میباشد.

 

با نرم افزار Andy میتوانید محیط اندروید را در کامپیوتر خود شبیه سازی کنید و انواع بازی ها و برنامه های اندرویدی را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

 

اگر از یک بازی یا نرم افزار اندرویدی زیاد استفاده میکنید، میتوانید توسط Andy آن را در ویندوز خود اجرا کنید. تا هم راحت تر از آن استفاده کنید و هم فشار زیادی به موبایل خود وارد نکنید.


(از جمله برنامه ها و بازی های اندرویدی که اجرای آنها در ویندوز طرفداران زیادی دارد میتوان به وایبر، واتس اپ، اینستاگرام، کلش آف کلنز، و ... اشاره کرد)


کاربرانی که موبایل اندرویدی ندارند هم توسط این نرم افزار میتوانند بازی ها و نرم افزارهای اندروید را تجربه کنند.

 

بر طبق گفته های سازنده برنامه، Andy یکی از بهترین شبیه ساز ها در مقایسه با دیگر رقبا میباشد.

 

به وسیله نرم افزار Andy میتوانید به فایل های سیستمی دسترسی داشته باشید. میتوانید نرم افزار را از دسکتاپ مستقیما اجرا کنید و نیز اعلانات خود را در صفحه دسکتاپ ببینید.

 

نرم افزار Andy کاملا رایگان است!!

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویر محیط نرم افزار و ویژگی های آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: برنامه , اندروید , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، دانلود نرم افزار، نرم افزار اجرای بازی های اندروید در کامپیوتر، آموزش اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، نرم افزار نصب برنامه های اندروید در ویندوز، نرم افزار نصب بازی های اندروید در ویندوز، دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید، نرم افزار موبایل مجازی اندروید، دانلود سیمولاتور اندروید، دانلود اندی اندروید، دانلود Andy اندروید، دانلود Andy، ,



نرم افزار امنیتی نورتون 360 نسخه جدید
نوشته شده در چهار شنبه 8 ارديبهشت 1394
بازدید : 385
نویسنده : کدخدا

 

نرم افزار امنیتی نورتون 360 کامل - 360Internet Security 5

 

 

نسخه جدید نرم افزار امنیتی 360 نورتون 360Internet Security 5 منتشر شد! (5)

 

یکی از شرکت های معروف و معتبر در زمینه آنتی ویروس و سیستم های امنیتی، سیمانتک میباشد. اگر به دنبال یک آنتی ویروس و نرم افزار کامل امنیتی برای سیستم خود هستید میتوانید از360Internet Security استفاده کنید.

 

نرم افزار امنیتی نورتون 360 ، تلفیقی از آنتی ویروس، فایروال، ضدجاسوسی، و تعدادی برنامه امنیتی دیگر میباشد.

 

نرم افزار Norton 360 به محض نصب شدن، تمام ورودی و خروجی های سیستم را تحت نظر می گیرد. و از وارد شدن هرگونه فایل مخرب یا مشکوک به سیستم جلوگیری می کند (از طریق CD یا DVD ، فلش مموری ، ایمیل ، شبکه و اینترنت ، و ...) همچنین خروجی های سیستم را تحت نظر می گیرد تا اطلاعات شخصی و مهم شما بدون اجازه خودتان توسط برنامه های مخرب یا سایت های غیر قانونی مورد دستبرد قرار نگیرد.

 

نورتون 360 برخلاف آنچه که عده ای فکر می کنند، تاثیر منفی بر سرعت ویندوز ندارد. میزان مصرف نرم افزار Norton 360 از منابع سیستم، حدود 7 درصد است. یعنی کامپیوتر شما هر شرایط سخت افزاری که داشته باشد، نورتون تنها 7 درصد از حافظه Ram و پردازش CPU شما را استفاده خواهد کرد. تا باعث کندی کامپیوترتان نشود.

 


:: موضوعات مرتبط: برنامه , امنیت , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آنتی ویروس، دانلود نرم افزار، دانلود ویروس کش، دانلود ویروس یاب، دانلود ضد ویروس، دانلود برنامه ضد ویروس، دانلود آنتی ویروس جدید، دانلود آنتی ویروس قوی، آنتی ویروس قدرتمند، بهترین آنتی ویروس، دانلود آنتی ویروس سبک، آنتی ویروس سریع، دانلود آنتی ویروس آپدیت شده، دانلود آنتی ویروس رایگان، دانلود Antivirus، دانلود Anti Virus، دانلود نورتون، دانلود Norton 360، دانلود 360Internet Security، ,



آنتی ویروس رایگان آویرا
نوشته شده در سه شنبه 8 ارديبهشت 1394
بازدید : 296
نویسنده : کدخدا

 

آنتی ویروس رایگان آویرا - Avira Free AntiVirus 2015 v14.0.7.468

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس رایگان Avira منتشر شد! (نسخه 2015)

آنتی ویروس جدید و رایگان کمپانی آویرا، یعنی Avira AntiVir Free 2015 همه نیازهای امنیتی کامپیوتر شما را تامین خواهد کرد. با استفاده از این آنتی ویروس دیگر نگرانی بابت غیرفعال شدن و یا عدم آپدیت نخواهید داشت. این آنتی ویروس قدرتمند به طور روزانه قابل آپدیت بوده و نیازی به سریال و کرک ندارد.

طی چند سال اخیر سعی کرده ایم نسخه های مختلف نرم افزارهای امنیتی Avira را در سایت سرزمین دانلود معرفی کنیم. اما شاید برای برخی از کاربران اسم این آنتی ویروس کمی ناآشنا باشد. پس لازم است بدانید که آنتی ویروس آویرا رتبه چهارم را در تعداد نصب آنتی ویروس در سراسر جهان دارد. (بر طبق آمار مربوط به سال 2013)

نسخه جدید Avira AntiVirus Free با مجموعه ای از قابلیت های جدید، مخصوص کاربرانی طراحی شده است که امکان خرید لایسنس های گران قیمت آنتی ویروس های پولی را ندارند.

شاید با خودتان فکر کنید که آنتی ویروس رایگان قابل اطمینان نیست. ولی هدف کمپانی Avira از انتشار نسخه های رایگان، توسعه نام و برند خودش است. به همین دلیل آنتی ویروس رایگان خود را در بالاترین سطح امنیتی منتشر میکند. ضمن اینکه ایجاد اطمینان در کاربران و همچنین عادت به محیط این آنتی ویروس، باعث میشود بسیاری از آنها به زودی از لایسنس های غیر رایگان اویرا نیز استقبال کنند.

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های نسخه رایگان آویرا 2015 آشنا شوید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: برنامه , امنیت , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آنتی ویروس، دانلود نرم افزار، دانلود ویروس کش، دانلود ویروس یاب، دانلود ضد ویروس، دانلود برنامه ضد ویروس، دانلود آنتی ویروس جدید، دانلود آنتی ویروس قوی، آنتی ویروس قدرتمند، بهترین آنتی ویروس، دانلود آنتی ویروس سبک، آنتی ویروس سریع، دانلود آنتی ویروس آپدیت شده، دانلود آنتی ویروس رایگان، دانلود Antivirus، دانلود Anti Virus، دانلود آویرا، دانلود آنتی ویروس اویرا، دانلود آنتی ویروس Avira، دانلود نسخه رایگان آنتی ویروس آویرا، دانلود آویرا 2015، دانلود Avira 2015، ,



نرم افزار قدرتمند رایت Nero MediaHome 16.0.01600
نوشته شده در پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 540
نویسنده : کدخدا

Nero MediaHome 16.0.01600 نرم افزار قدرتمند رایت Nero MediaHome 16.0.01600

 

Nero MediaHome هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد.


:: موضوعات مرتبط: برنامه , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار رایت, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Nero MediaHome 16 , 0 , 01600, دانلود نرم افزار Nero MediaHome 16 , 0 , 01600 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار رایت, دانلود نرم افزار رایت برای کامپیوتر ,



نرم افزار طراحی انیمیشن MotionArtist 1.2.1
نوشته شده در پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 505
نویسنده : کدخدا

 

MotionArtist 1.2.1 نرم افزار طراحی انیمیشن MotionArtist 1.2.1

با گذشت یک قرن از تولد کمیک استریپ، این هنر توانسته است تحول گسترده ای به عنوان یک وسیله ارتباط قوی در جهان رسانه ها پیدا کند. به ویژه کمیک استریپ های سیاسی که قریب به اکثر مطبوعات دنیا را عرصه هنرنمایی خود ساخته اند.خلق و ساخت کمیک استریپ را به جرات می توان یکی از خلاقانه ترین و هیجان انگیز ترین رشته های هنری دانست. MotionArtist نرم افزار حرفه ای نسل جدید طراحی انیمیشن با امکانات فراوان است. MotionArtist قادر است با سرعت زیاد و به آسانی، به شما در متحرک سازی اجزاء یک اثر کمک کند. همچنین این نرم افزار به شما در متحرک کردن طراح های انیمیشنی کمک خواهد کرد. شما به وسیله ی این نرم افزار که تحت کد HTML5 است، می توانید کمیک های خود را برای اشتراک در سایت های اجتماعی نظیر فیس بوک و یوتیوب آماده کرده و یا برای ساخت وب سایت هایی حرفه ای و متحرک از آن استفاده کنید .


:: موضوعات مرتبط: برنامه , طراحی , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار طراحی انیمیشن, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار MotionArtist 1 , 2 , 1, دانلود نرم افزار MotionArtist 1 , 2 , 1 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار طراحی انیمیشن, دانلود نرم افزار طراحی انیمیشن برای کامپیوتر ,



بازدید : 471
نویسنده : کدخدا

 

Substance Painter دانلود نرم افزار  نقاشی سه بعدی Allegorithmic Substance Painter 1.2.1.613

نرم افزار Allegorithmic Substance Painter ابزاری جدید برای طراحی نقاشی های سه بعدی می باشد که در آن ایجاد بافت های سه بعدی با کیفیت بالا امکان پذیر می باشد . محیط نرم افزار Allegorithmic Substance Painter کاملا کاربر پسند می باشد . این نرم افزار دارای امکانات بسیاری مانند : برس ، رنگ مواد متعدد ، وضوح ۴K ، پیش نمایش نقاشی خود بر روی حجم فیزیکی (PBR) می باشد . همچنین می توانید طرح خود را در میان خاک ، آتش و یا باران قرار داده و آن را تماشا کنید ، همچنین می توانید ذرات ریز را روی طرح خود اضافه کنید و یک طرح کاملا طبیعی بسازید


:: موضوعات مرتبط: برنامه , طراحی , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: Allegorithmic Substance Painter 1 , 2 , 1 , 613, Substance Painter, آخرین نسخه Substance Painter, برنامه Substance Painter, دانلود Allegorithmic Substance Painter 1 , 2 , 1 , 613, دانلود Substance Painter, دانلود آخنرین نسخه Substance Painter, دانلود برنامه Substance Painter, دانلود ترم افزار Substance Painter, سه بعدی, نرم افزار Substance Painter, نرم افزار سه بعدی, نقاشی سه بعدی ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد