پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجموعه ۸۸ والپیپیر جذاب با کیفیت بالا
نوشته شده در چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 340
نویسنده : کدخدا

Wallpaper Pack مجموعه 88 والپیپیر جذاب با کیفیت بالا   Collection HD: Wallpaper Pack

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۸۸ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×2560 آماده شده اند .


:: موضوعات مرتبط: عکس , طبیعت , گرافیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Mixed Wallpapers, دانلود عکس برای Desktop, دانلود عکس های Artpics با کیفیت بالا, دانلود عکس های حرفه ای با کیفیت عالی, دانلود عکس های گرافیکی, دانلود مستقیم Mixed Wallpapers, دانلود مستقیم عکس Full HD, دانلود مستقیم عکس با کیفیت بسیار بالا, دانلود مستقیم عکس با کیفیت عالی از حیوانات, دانلود مستقیم مجموعه عکس برای دسکتاپ, دانلود مستقیم والپیپر, دانلود والپیپر, دانلود یکجا عکس های با کیفیت برای دسکتاپ, والپیپر با کیفیت Ultra HD, والپیپر جذاب, والپیپر های خیره کننده ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد