پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازی اتومبیل رانی جنون سرعت
نوشته شده در سه شنبه 8 ارديبهشت 1394
بازدید : 861
نویسنده : کدخدا

 

 

 

 

بازی Need For Speed را به جرات میتوان برترین بازی اتومبیل رانی نامید. شرکت EA از سال 2002 شروع به انتشار سری بازی های Need For Speed کرد و اوج موفقیت این سری بازی ها را میتوانMost Wanted نامید.

 

Most Wanted اولین بار در سال 2005 به بازار عرضه شد و به دلیل داستان فوق العاده جذاب با استقبال بی نظیری مواجه شد. نسخه 2005 بازی Most Wanted پر فروش ترین بازی از سری بازی های Need For Speed بود.

 

در بازی Most Wanted شما صاحب یک BMW خاص هستید که با کمک اتومبیل دوست داشتنی خود تمامی راننده های شهر را شکست داده اید. اما یکی از بهترین راننده های شهر به نام Razor شما را به رقابت دعوت میکند و با خراب کردن اتومبیل شما، مسابقه را با پیروزی به پایان میرساند و برنده اتومبیل شما میشود.

 

شما با اندک مقدار پولی که برایتان باقی مانده یک اتومبیل معمولی میخرید و یک به یک راننده های شهر را شکست میدهید و با گرفتن اتومبیل آن ها دوباره با یک اتومبیل قدرتمند با Razor مسابقه داده و BMW خود را پس میگیرید. اما تا رسیدن به یک اتومبیل قدرتمند راه بسیار طولانی در پیش دارید.

 

گیم پلی و رانندگی این بازی بسیار روان و خوش دست است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ماجرایی , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی، دانلود بازی کامپیوتری، دانلود بازی جدید، دانلود بازی اتومبیل رانی، دانلود بازی اتومبیل رانی برای کامپیوتر، دانلود بازی مسابقه ای، دانلود بازی مسابقه ای برای کامپیوتر، دانلود بازی جنون سرعت، دانلود بازی جنون سرعت برای کامپیوتر، دانلود بازی Need For Speed، دانلود نسخه جدید بازی Need For Speed، دانلود بازی Need For Speed Most Wanted، دانلود Need For Speed Most Wanted PC Game، ,



بازدید : 10877
نویسنده : کدخدا

 

بازی اساسین کرید لیبریشن (برای کامپیوتر) - Assassin’s Creed Liberation HD PC Game

 

 

بازی Assassin’s Creed Liberation از سری بازی های Assassin’s Creed است که توسط شرکتUBISOFT طراحی و عرضه شده است.

 

Assassin’s Creed Liberation ابتدا برای PSVita عرضه شد و با توجه به استقبال فوق العاده، برایکامپیوتر نیز طراحی و منتشر شد.

 

داستان بازی در دوره ای رخ میدهد که حکومت لوئیزانا به دست فرانسه افتاده و اسپانیایی ها سعی در تصاحب این حکومت دارند. در بازی شما در قالب یک دختر دورگه فرانسوی آفریقایی به نام Avelineایفای نقش میکنید. آولین در برابر برده داری و بی عدالتی ایستادگی میکند و به دفاع از مردم بی پناه میپردازد.

 

او در این راه وارد گروه قاتل های حرفه ای یعنی Assassin’s شده و تبدیل به یک آدمکش چیره دست میشود.

 

این بازی در سبک بازی های ماجراجویی و جنگی طراحی شده است.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی، دانلود بازی کامپیوتری، دانلود بازی جدید، دانلود بازی جنگی، دانلود بازی جنگی برای کامپیوتر، دانلود بازی ماجراجویی، دانلود بازی ماجراجویی برای کامپیوتر، دانلود بازی اساسین، دانلود بازی اساسین برای کامپیوتر، دانلود بازی Assassins، دانلود نسخه جدید بازی Assassins، دانلود بازی Assassins Creed Liberation، دانلود Assassins Creed Liberation PC Game، دانلود بازی Assassins Creed، دانلود Assassins Creed PC Game، ,



بازی تک تیرانداز 2 (برای کامپیوتر) - Sniper Ghost Warrior 2 PC Game
نوشته شده در یک شنبه 16 فروردين 1394
بازدید : 3090
نویسنده : کدخدا

 

بازی تک تیرانداز 2 (برای کامپیوتر) - Sniper Ghost Warrior 2 PC Game

 

 

بازی Sniper Ghost Warrior 2 از سری بازی های Sniper است که توسط شرکت City Interactiveطراحی و عرضه شده است.

 

شرکت City Interactive ابتدا نسخه اول بازی Sniper را عرضه کرد. این بازی با وجود ایرادات و اشکالات فراوان فروش بسیار قابل توجهی داشت و سازندگان این بازی را مجاب به ساخت سری دوم آن کرد. به تازگی سری دوم بازی با کیفیت بسیار بالاتر و ایرادات بسیار کمتر از نسخه قبلی منتشر شده است.

 

در بازی Sniper Ghost Warrior 2 شما در نقش یک سرباز تک تیرانداز فوق حرفه ای هستید که باید به مقر دشمن بروید و کاملا بی صدا و ساکت آن ها را یک به یک از پا در بیاورید. در طول بازی اسلحه ها و تجهیزات فوق العاده پیشرفته ای برای شما قرار داده شده است که میتوانید از آن ها استفاده کرده و بیشترین لذت ممکن را از بازی ببرید.

 

این بازی در سبک بازی های ماجراجویی و جنگی طراحی شده است.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی , دانلود بازی کامپیوتری , دانلود بازی جدید , دانلود بازی جنگی , دانلود بازی جنگی برای کامپیوتر , دانلود بازی ماجراجویی , دانلود بازی ماجراجویی برای کامپیوتر , دانلود بازی تک تیرانداز , دانلود بازی تک تیرانداز برای کامپیوتر , دانلود بازی Sniper , دانلود نسخه جدید بازی Sniper , دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 , دانلود Sniper Ghost Warrior 2 PC Game , دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 , دانلود Sniper Ghost Warrior 2 PC Game , ,



دانلود بازی Dark Souls II Scholar of the First Sin برای PC
نوشته شده در شنبه 15 فروردين 1394
بازدید : 319
نویسنده : کدخدا

Dark Souls II Scholar of the First Sin pc cover small دانلود بازی Dark Souls II Scholar of the First Sin برای PC

قبلاً اعلام شده بود که بروزرسانیی تحت عنوانِ Dark Souls 2: Scholar of the First Sin در سال ۲۰۱۵ برای عنوانِ Dark Souls 2 منتشر خواهد شد که تغییراتی عظیم را در سبکِ بازی و بخش آنلاین آن بوجود خواهد آورد اما هم اکنون توسعه دهندگان از جزئیاتِ این بروزرسانی پرده برداری کردند که در ادامه به آن می پردازیم. توسعه دهندگان هفته ی پیش خبر از یک کاراکتر جدید را دادند که در این بروزرسانی گنجانده شده و حالا هرشخصیتی که است ، زن یا مرد  اما هنوز معلوم نیست چه نقشی را در بازی ایفا خواهد کرد. همینطور از نکاتِ برجسته ی این پچ می توان به تغییراتِ مفیدِ بخشِ matchmaking و آنلاینِ بازی همراه با شامل شدنِ یک منو از سه بخشِ فعالِ منظقه ی نبرد اشاره کرد همچنین آیتم جدیدی تحت عنوانِ Agape ring اضافه شده که اقدام به جمع آوریِ روح ها یا همان Soul هایی که بازیکنان در طولِ بخشِ آنلاین بدست می آورند می کند و به بازیکنان این امکان را می دهد تا با محدود کردنِ روح هایِ جمع شده در بخشِ matchmaking بازی آنلاین خود را مدیریت کنند.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Dark Souls II Scholar of the First Sin, دانلود DLC Scholar of the first Sin برای بازی Dark souls 2, دانلود DLC بازی Dark souls 2 کرک Dark Souls II Scholar of the First Sin, دانلود تمامی دی ال سی های بازی دارک سولز 2, دانلود رایگانDark Souls II Scholar of the First Sin, دانلود مستقیم Dark Souls II Scholar of the First Sin, دانلود مستقیم Dark Souls II Scholar of the First Sin CODEX, دانلود کرک CODEX بازی Dark Souls II Scholar of the First Sin, دانلود کرک PC بازی Dark Souls II Scholar of the First Sin ,



دانلود بازی Grey Goo برای PC
نوشته شده در جمعه 1 اسفند 1393
بازدید : 554
نویسنده : کدخدا

 

Grey Goo pc cover small دانلود بازی Grey Goo برای PC

Grey Goo جدیدترین پروژه شرکت Petroglyph (متشکل از برخی کارمندان  Westwood Studios)به همراه اعضای استدیو Grey Box است که از سبکی مشابه بازی های Command & Conquer: Generals بهره میبرد. بازی Grey Goo به بهترین شکل ساخت و ساز پایگاه (Base)، مدیریت واحدها و جنگ در فضا را به نمایش در می آورد. همچنین قول داده شده یک سری موارد کسل کننده که بعضا بازی های این سبک دچار آن می شوند حذف شود و تمرکز بر روی یک بازی تاکتیکی مبتنی بر ساخت پایگاه و گیم پلی کلاسیک RTS خواهد بود. این بازی دارای سه فرقه است: گروه Beta، انسان ها و Goo. هر کدام استراتژیک ها و واحدهای منحصر به فرد خود را دارا هستند و شما می توانید به صورت تک نفره، Co-op و یا چند نفره آن را تجربه کنید. هوش مصنوعی در بازی Grey Goo بر اساس ایده های آژانس تحقیقات پیشرفته بر روی سیستم پدافند (DARPA – سازمانی که در دنیای واقعی وجود دارد) طراحی شده و هر مسابقه بجای اینکه از پیش تعیین شده باشد، منحصر به فرد خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Grey Goo, دانلود از سرور داخل ایران Grey Goo CODEX, دانلود رایگان Grey Goo CorePack, دانلود رایگان بازی Grey Goo, دانلود مستقیم بازی Grey Goo, دانلود نسخه CorePack بازی Grey Goo, دانلود نسخه بلک باکس بازی Grey Goo, دانلود نسخه فشرده بازی Grey Goo, دانلود نسخه کم حجم Grey Goo, دانلود کرک CODEX بازی Grey Goo ,



دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC
نوشته شده در جمعه 1 اسفند 1393
بازدید : 506
نویسنده : کدخدا

دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

 

داستان
تک تیراندازان به عنوان یکی از کارآمدترین نیروهای آلمانی همواره نقش به سزایی در جنگ منطقه ای و حتی فرامنطقه ای نازی ها داشته اند.در این نسخه از بازی شاهد حضور کارل به عنوان شخصیت اصلی هستیم.موضوعی که عده ای را ناراحت کرده بود،دقیقا همین شخصیت اصلی می باشد.عده ای هم نظر بودند که وی برای این نقش مناسب نیست.چرا که سرنوشت او را همه ما می دانیم و از این رو جذابیت لازم از بین می رود.داستان بازی حول محور وقایع نسخه اول و دوم اتفاق می افتد.با این تفاوت که این بار کارل را چندین سال قبل از عملیات برلین (نسخه اول) مشاهده می کنیم.اتفاقات این نسخه در صحرای شمال آفریقا رخ می دهد.جایی که رومل (از فرماندهان شاخص آلمانی در جنگ جهانی دوم)نیروهای انگلیسی را وادار به عقب نشینی کرده و فرصت خوبی برای تصرف آفریقا پیش آمده است.حال این جاست که کارل به عنوان شخصیت اصلی وارد سناریو می شود و باید با یک اسنایپر دوربرد و یک کلت مخصوص و چندین بمب منطقه را فتح کند.البته وی تنها نیست.اما ظاهرا نویسنده برای بیشتر جلوه دادن قدرت وی و متفقین تک تیرانداز،ترجیح داده است او را به صورت فردی نمایان کند.در ابتدای مقاله به واژه ” تاریخ نقلی ” اشاره کردیم.نویسنده هم دقیقا فرض کرده است که شما شنیده های لازم را برای شروع ماجرا پیش خود دارید و تنها به خلق چند تصویر کمیک گونه برای فلش بک زدن به نسخه های گذشته اکتفا کرده است.هدف اصلی کارل نیز ترور شخصیت های مهم و در نتیجه به دست آوردن اطلاعات برای رسیدن به فرماندهان رده بالا و در نهایت تخلیه و تصرف محیط می باشد.البته ترور شخصیت های مهم که انتظار داشتیم برخی از آن ها چهره هایی شبیه به شخصیت های اصلیشان داشته باشند،چندان با پیروی منظم از سناریو رخ نمی دهد و بعضا رشته کلام گم می شود.علاوه بر موارد ذکر شده،هیتلر نیز در این نسخه نقش به سزایی دارد که متاسفانه طبق سیاست های معمول 505 Games چندین ماه بعد او را به صورت DLC اضافه خواهد کرد.چندی پیش اشاره کردیم که شما بعد از پایان هر مرحله با صفحه ای کمیک گونه مواجه می شوید که به ظاهر وظیفه شرح داستان را بر عهده دارد.اما صحبت درباره جنگ جهانی دوم است و استفاده از شیوه روایی کمیک گونه کمی مسخره و غیر قابل توجیه به نظر می رسد.بهتر بود برای فهم بهتر مخاطبان از صحنه های سینماتیک یا حتی فیلم های آرشیوی استفاده می شد که متاسفانه این طور نشد.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی Sniper Elite 3, دانلود Sniper Elite 3, دانلود Sniper Elite 3 Black Box, دانلود Sniper Elite 3 Reloaded, دانلود بازی, دانلود بازی pc, دانلود بازی Sniper, دانلود بازی Sniper 2014, دانلود بازی Sniper Elite 2014, دانلود بازی Sniper Elite 3, دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC, دانلود بازی Sniper Elite 3 برای کامپیوتر, دانلود بازی Sniper Elite III, دانلود بازی اسنایپر, دانلود بازی اسنایپر 2014, دانلود بازی اسنایپر 3, دانلود بازی با لینک مستقیم, دانلود بازی تک تیرانداز, دانلود بازی تک تیرانداز 2014, دانلود بازی تک تیرانداز 3, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود رایگان بازی, دانلود نسخه Black Box بازی Sniper Elite 3, دانلود نسخه بلک باکس بازی Sniper Elite 3, دانلود نسخه ریپ شده بازی Sniper Elite 3, دانلود نسخه فشرده شده بازی Sniper Elite 3, دانلود نسخه کم حجم بازی Sniper Elite 3, دانلود کرک بازی Sniper Elite 3 ,



بازدید : 491
نویسنده : کدخدا

 

Angry Birds Star Wars II جنگ ستارگان 2 پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars II 1.2.1 برای PC

نسخه ۲  بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه مرحله های جدید و جذاب تری وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Angry Birds Star Wars II , دانلود انگری بردز استار وارز , دانلود بازي انگري بريد , دانلود جنگ ستارگان انگری بردز , دانلود نسخه جدید انگری بردز , دانلود نسخه جدید پرندگان خشمگین , دانلود کرک Angry Birds Star Wars II , دانلود کرک انگری بردز , مراحل جديد براي angry birds , نسخه جديد Angry Birds براي كامپيوتر , نسخه جديد بازي پرندگان خشمگين , نسخه جديد بازي پرندگان خشمگين براي كامپيوتر , نسخه كامپيوتر بازي پرندگان خشمگين , پچ سالم بازي Angry Birds Star Wars ,



دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 538
نویسنده : کدخدا

 

Lego Movie Videogame pc cover دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای PC

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: انلود رایگان نسخه بلک باکس بازی لگو 2014 , دانلود The LEGO Movie Videogame , دانلود از سرور داخل ایران The LEGO Movie Videogame , دانلود با لینک مستقیم The LEGO Movie Videogame , دانلود بازی فیلم سینمایی لگو 2014 , دانلود بازی لگو 2014 برای pc , دانلود رایگان The LEGO Movie Videogame , دانلود نسخه blackbox بازی The LEGO Movie Videogame , دانلود نسخه FLT بازی The LEGO Movie Videogame , دانلود نسخه فشرده The LEGO Movie Videogame , دانلود کرک FLT بازی The LEGO Movie Videogame , دانلود کرک سالم Fairlight بازی The LEGO Movie Videogame , دانلود کرک سالم The LEGO Movie Videogame ,



دانلود دوبله فارسی بازی کرایسیس ۲ – Crysis 2
نوشته شده در پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 580
نویسنده : کدخدا

 

Crysis 2 Farsi دانلود دوبله فارسی بازی کرایسیس 2   Crysis 2

Crysis 2 عنوانی موفق در سال ۲۰۱۱ بود که توانست با کیفیتی بالا و دیدنی ، طرفداران زیادی را برای خود جمع کند . هم اکنون نسخه ی دوبله فارسی این بازی زیبا را برای شما آماده کرده ایم که با نصب آن می توانید بهتر با داستان بازی ارتباط برقرار کنید . این بازی نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Crysis 2, دانلود بازی Crysis 2 با دوبله فارسی, دانلود بازی Crysis 2 نسخه دوبله فارسی, دانلود بازی Crysis 2 نسخه فارسی, دانلود بازی Crysis 2 نسخه ی کم حجم, دانلود بازی دوبله شده برای کامپیوتر, دانلود بازی دوبله شده به فارسی, دانلود بازی دوبله فارسی, دانلود بازی دوبله پارسی, دانلود بازی های جدید دوبله فارسی, دانلود بازی های دوبله, دانلود بازی های دوبله فارسی, دانلود بازی کرایسیس 2 دوبله فارسی, دانلود رایگان بازی Crysis 2, دانلود رایگان بازی دوبله, دانلود مستقیم بازی Crysis 2 دوبله, دانلود نسخه Blackbox بازی Crysis 2, دانلود نسخه بلک باکس Crysis 2, دانلود نسخه دوبله فارسی Crysis 2, دانلود نسخه ی دوبله Crysis 2, دانلود کرایسیس 2 نسخه فارسی, لینک های سالم دانلود Crysis 2 ,



دانلود بازی Gauntlet برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 501
نویسنده : کدخدا

Gauntlet pc cover small دانلود بازی Gauntlet برای PC

 

بازی کلاسیک Gauntlet که یک بازی ۴نفره در کنسول های قدیمی بود، حال بازسازی شده و با حال و هوایی جدید عرضه شده است. یکی از ۴  قهرمان بازی را انتخاب کنید و پا به سیاه چالی مملوء از هیولاها بگذارید و ترکیبی از منحصر به فرد بودن ساختمان ها و سطوح تصادفی بازی را تجربه نمایید. با دشمنان و دزدان، با همراهی دوستان خود به نبرد بپردازید تا ثروت و شکوه را بدست بیاورید. این بازی به ۲صورت تک نفره و چندنفره قابل بازی می باشد که شما می توانید برحسب تمایل خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایید و طعم جدیدی از این سری بازی ها را بچشید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی Gauntlet , دانلود Gauntlet , دانلود مستقیم Gauntlet , دانلود مستقیم بازی 2014 , دانلود نسخه CODEX بازی Gauntlet , دانلود نسخه نهایی بازی Gauntlet , دانلود نسخه کرک شده بازی Gauntlet , عکس های بازی Gauntlet ,