پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای PS4+تریلر
نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 1470
نویسنده : کدخدا

Killzone Shadow Fall | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای PS4

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی |

تاریخ انتشار : 2013/11/13
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS4
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG
ایدی بازی: CUSA00190
حجم فایل: 36.2 GB

اطلاعات بازی :

یکی از اولین عناوین بزرگی که بصورت انحصاری در زمان لانچ PS4 منتشر شد بازی زیبای Killzone Shadow Fall می باشد. داستان این بازی 30 سال پس از اتفاقات نسخه قبلی Killzone 3 اتفال می افتد. زندگی در سیاره تخیلی Helghan به دلیل جنگ ترک شده و این سیاره تبدیل به خرابه شده است اما یک تشکیلات بزرگ به نام (ISA (The Interplanetary Strategic Alliance به ساکنین این سیاره اجازه میدهد تا به سیاره ای دیگر به نام Vektan نقل مکان کنند تا بتوانند در آنجا زندگی کنند. اما در این بین مردم Helghan باید برای حق زندگی خود تلاش کنند و مردم Vektan نیز برای زنده ماندن باید بجنگند که باعث یک جنگ سرد بین Helghan و Vektan می شود. داستان از دید شخصیت اصلی بازی Lucas Kellan دیده می شود که یک مامور تشکیلات ISA و نیروی ویژه ی آن یعنی Shadow marshals است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ps4&xboxone , ,
:: برچسب‌ها: , Killzone Shadow Fall , دانلود بازی Killzone Shadow Fall , دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای PS4 با لینک مستقیم , دانلود بازی PS4 , دانلود بازی هک شده ی Killzone Shadow Fall , دانلود بازی هک شده ی ps4 , دانلود فیکس بازی Killzone Shadow Fall ,



دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOXONE+تریلر
نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 446
نویسنده : کدخدا

Sniper Elite III | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOXONE

| بازی به صورت NTSC  و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱4/07/02
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOXONE
نوع بازی: اکشن/ماجراجویی/شوتر
نوع: بلوری کامل
تصویر: ISO
زبان:  ENG
حجم فایل: 22.3 GB
ریلیز: WaYsTeD

معرفی بازی :

Sniper Elite III عنوانی از سری بازی های محبوب Sniper Elite است که پس از نسخه Sniper Elite V2 برای کنسول های قدیمی و نسل جدید مانند PS4 و XBOXONE نیز منتشر شد . داستان بازی اینبار در آفریقا و در جریان جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد . زمانی که هیتلر و ارتشش در انتظار حمله به خاورمیانه به دلیل ذخایر نفت غنی آن هستند . شخصیت بازی نیز همچنان شخص قبلی است اما در این نسخه مخفی کاری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و بیشتر مراحل در سکوت و مخفی کاری قابل عبور خواهد بود . از نقاط قوت این بازی می توان به گرافیک و محیط زیبای آن با توجه به محیط بازی اشاره کرد که هیجان کار را برای شما چندین برار می کند . در مسیر بازی می توانید از قسمت های مختلف برای مخفی شدن و شکار دشمنان خود استفاده کنید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ps4&xboxone , ,
:: برچسب‌ها: Sniper Elite III , دانلود آپدیت بازی Sniper Elite III , دانلود بازی , دانلود بازی Sniper Elite III , دانلود بازی xboxone , دانلود بازی اکشن , دانلود بازی ایکس باکس , دانلود بازی تک تیر اندازی , دانلود بازی جدید ,



دانلود بازی The Evil Within The Consequence برای PC+تریلر
نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 498
نویسنده : کدخدا

The Evil Within The Consequence | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Evil Within The Consequence برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : 2015/04/21
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: 47.4 GB

معرفی بازی :

The Consequence دومین محتوای اضافی برای آخرین بازی ترسناک آقای شینجی میکامی خالق سری Resident Evil، یعنی عنوان The Evil Within می باشد که توسط Bethesda Softworks برای کامپیوتر منتشر شده است. این DLC نیز همانند DLC اولیه این بازی تماما پیرامون داستان همکار بسیار مرموز این فرد، یعنی Juli Kidman خواهد بود. The Consequenceدرست از جایی که داستان The Assignment به پایان رسید، آغاز می شود و قصد دارد تا به تعدادی از سوالات پیرامون وضعیت و موقعیت Kidman در طی داستان اصلی The Evil Within پاسخ دهد. این DLC با دشمنان جدید، معماهای جدید و ترس های جدید پر شده است. همچنین این نسخه شامل بازی اصلی به همراه The Assignment DLC می باشد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود DLC های بازی The Evil Within , دانلود The Consequence به صورت جداگانه , دانلود بازی , دانلود بازی The Evil Within The Consequence برای PC با لینک مستقیم , دانلود بازی اکشن , دانلود نسخه black box بازی The Evil Within The Consequence , دانلود نسخه کم حجم بازی The Evil Within The Consequence ,



دانلود بازی Assassins Creed Chronicles China برای PC + تریلر
نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 329
نویسنده : کدخدا

Assassins Creed Chronicles China | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Assassins Creed Chronicles China برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : 2015/04/21
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: 2.84 GB

معرفی بازی :

بازی Assassin’s Creed Chronicles China یک عنوان ۲٫۵ بعدی می باشد که توسط استودیوی Climax Studios ساخته شده است. وقایع بازی Assassin’s Creed Chronicles China در قرن شانزدهم و شهر پکن رخ خواهد داد که طی آن، شما در نقش یک آدم کش زن به نام Shao Jun قرار می گیرید که در گذشته، از شاگردان قهرمان Assassin’s Creed II یعنی Ezio Auditore بوده است. Shao Jun می خواهد از تمامی کسانی که فرقه آنان را نابود کرده است انتقام بگیرد. با این عنوان تجربه ای کاملا تازه را خواهید داشت که از بوم های نقاشی الهام گرفته است. فنون قدرتمند Shao Jun در هنرهای رزمی و وجود سلاح های مرگباری همچون Jian Sword و Foot Blade، اجازه می دهد که او دشمنان را از سایه ها و یا در نبردهای گروهی از بین ببرد. اماکن افسانه ای مانند دیوار بزرگ چین و شهر ممنوعه را در یک عنوان دو و نیم بعدی تجربه خواهید کرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Assassins Creed Chronicles China برای PC با لینک مستقیم , دانلود بازی PC , دانلود بازی اکشن , دانلود بازی4 , دانلود نسخه black box بازی Assassins Creed Chronicles China , دانلود نسخه بلک باکس بازی Assassins Creed Chronicles China , دانلود نسخه کم حجم بازی Assassins Creed Chronicles China ,



دانلود بازی Woolfe The Red Hood Diaries برای PC+تریلر
نوشته شده در چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 417
نویسنده : کدخدا

Woolfe The Red Hood Diaries | تاپ 2 دانلود

بازی Woolfe The Red Hood Diaries عنوانی با سبک پلتفرم سینمایی به همراه داستانی تاریک می باشد که قرار است در قالب دو قسمت برای کامپیوتر عرضه شود. Woolfe The Red Hood Diaries عنوانی عجیب که بر اساس داستان های مشهور کودکان ساخته شده اما درست مانند بازی های Alice، شما شاهد گیم پلی و داستانی کاملا غیر منتظره خواهید بود. داستان بازی حکایت از قتل پدر شنل قرمزی دارد. چهار سال پیش پدر شنل قرمزی به نام Joseph که یک مهندس ارشد در شرکت Woolfe بوده، طی یک تصادف در محل کار کشته می شود. البته این چیزی است که به خانواده آنها گفته شده. سال ها از این مسئله گذشته و قهرمان ما دیگر بزرگ شده است. حال او به دنبال کشف حقیقت می باشد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Woolfe The Red Hood Diaries برای PC , ,



دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC + تریلر
نوشته شده در چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 299
نویسنده : کدخدا

Mortal Kombat X | تاپ 2 دانلود

بازی Mortal Kombat X عنوانی به سبک مبارزه‌ای از سری بازی‌های مورتال کامبت که توسط NetherRealm Studios ساخته شده است. این دهمین قسمت از مجموعه بازی‌های مورتال کامبت است که برای مایکروسافت ویندوز عرضه شده است. داستان بازی مستقیماً از پایان نسخه قبلی آغاز می‌شود و پس از آن در نهایت بیست‌وپنج سال به آینده خواهد رفت، جایی که مبارزان قبلی پا به سن گذاشته و با شخصیت‌های جدید و همچنین فرزندان مبارزان نسل‌های قبلی به نبرد می‌پردازند. داستان بازی دائما در مکان ها و زمانهای مختلفی جا به جا میشود و ما شاهد داستان خطی و یک سره در این سری نیستیم.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC , ,



بازی اتومبیل رانی گرید 2
نوشته شده در سه شنبه 8 ارديبهشت 1394
بازدید : 408
نویسنده : کدخدا

 

بازی اتومبیل رانی GRID 2 (برای کامپیوتر) - GRID 2 PC Game

 

 

بازی GRID 2 یکی از باکیفیت ترین بازی های اتومبیل رانی است و به رقیب سر سختی برای بازی های Need For Speed تبدیل شده است.

 

در این بازی شما باید با رقبای خود مسابقه دهید، آن ها را شکست دهید و به مراحل بالاتر برسید.

 

گرید دارای تنوع بسیار زیادی در جاده ها و اتومبیل ها دارد. شما در طول بازی با انواع مختلف اتومبیل ها رانندگی میکنید. اتومبیل های قدرتی، سرعتی و حتی فرمول 1 در بازی طراحی شده است.

 

گیم پلی و رانندگی این بازی بسیار روان و خوش دست است و به سرعت توانست طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ماجرایی , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی، دانلود بازی کامپیوتری، دانلود بازی جدید، دانلود بازی اتومبیل رانی، دانلود بازی اتومبیل رانی برای کامپیوتر، دانلود بازی مسابقه ای، دانلود بازی مسابقه ای برای کامپیوتر، دانلود بازی گرید، دانلود بازی گرید برای کامپیوتر، دانلود بازی GRID، دانلود نسخه جدید بازی GRID، دانلود بازی GRID 2، دانلود GRID 2 PC Game، ,



بازی اتومبیل رانی جنون سرعت
نوشته شده در سه شنبه 8 ارديبهشت 1394
بازدید : 359
نویسنده : کدخدا

 

 

بازی اتومبیل رانی جنون سرعت (برای کامپیوتر) - Need For Speed Most Wanted PC Game

 

 

بازی Need For Speed را به جرات میتوان برترین بازی اتومبیل رانی نامید. شرکت EA از سال 2002 شروع به انتشار سری بازی های Need For Speed کرد و اوج موفقیت این سری بازی ها را میتوانMost Wanted نامید.

 

Most Wanted اولین بار در سال 2005 به بازار عرضه شد و به دلیل داستان فوق العاده جذاب با استقبال بی نظیری مواجه شد.

 

پس از موفقیت نسخه اول Most Wanted این بار شرکت EA تصمیم گرفت نسخه دوم این بازی را روانه بازار کند.

 

در بازی Most Wanted شما در سطح شهر حرکت میکنید به دنبال رقبای خیابانی خود میگردید، با آن ها رقابت میکنید و به مرور زمان به بهترین راننده شهر تبدیل میشوید. اما در این مسیر شما یک دشمن خطرناک دارید. دشمن شما پلیس ها هستند که هر دفعه از دفعه قبل قوی تر میشوند و شما کار سخت تری برای فرار خواهید داشت.

 

گیم پلی و رانندگی این بازی بسیار روان و خوش دست است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ماجرایی , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی، دانلود بازی کامپیوتری، دانلود بازی جدید، دانلود بازی اتومبیل رانی، دانلود بازی اتومبیل رانی برای کامپیوتر، دانلود بازی مسابقه ای، دانلود بازی مسابقه ای برای کامپیوتر، دانلود بازی جنون سرعت، دانلود بازی جنون سرعت برای کامپیوتر، دانلود بازی Need For Speed، دانلود نسخه جدید بازی Need For Speed، دانلود بازی Need For Speed Most Wanted، دانلود Need For Speed Most Wanted PC Game، ,



بازی اتومبیل رانی جنون سرعت
نوشته شده در سه شنبه 8 ارديبهشت 1394
بازدید : 861
نویسنده : کدخدا

 

 

 

 

بازی Need For Speed را به جرات میتوان برترین بازی اتومبیل رانی نامید. شرکت EA از سال 2002 شروع به انتشار سری بازی های Need For Speed کرد و اوج موفقیت این سری بازی ها را میتوانMost Wanted نامید.

 

Most Wanted اولین بار در سال 2005 به بازار عرضه شد و به دلیل داستان فوق العاده جذاب با استقبال بی نظیری مواجه شد. نسخه 2005 بازی Most Wanted پر فروش ترین بازی از سری بازی های Need For Speed بود.

 

در بازی Most Wanted شما صاحب یک BMW خاص هستید که با کمک اتومبیل دوست داشتنی خود تمامی راننده های شهر را شکست داده اید. اما یکی از بهترین راننده های شهر به نام Razor شما را به رقابت دعوت میکند و با خراب کردن اتومبیل شما، مسابقه را با پیروزی به پایان میرساند و برنده اتومبیل شما میشود.

 

شما با اندک مقدار پولی که برایتان باقی مانده یک اتومبیل معمولی میخرید و یک به یک راننده های شهر را شکست میدهید و با گرفتن اتومبیل آن ها دوباره با یک اتومبیل قدرتمند با Razor مسابقه داده و BMW خود را پس میگیرید. اما تا رسیدن به یک اتومبیل قدرتمند راه بسیار طولانی در پیش دارید.

 

گیم پلی و رانندگی این بازی بسیار روان و خوش دست است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ماجرایی , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی، دانلود بازی کامپیوتری، دانلود بازی جدید، دانلود بازی اتومبیل رانی، دانلود بازی اتومبیل رانی برای کامپیوتر، دانلود بازی مسابقه ای، دانلود بازی مسابقه ای برای کامپیوتر، دانلود بازی جنون سرعت، دانلود بازی جنون سرعت برای کامپیوتر، دانلود بازی Need For Speed، دانلود نسخه جدید بازی Need For Speed، دانلود بازی Need For Speed Most Wanted، دانلود Need For Speed Most Wanted PC Game، ,



بازدید : 10877
نویسنده : کدخدا

 

بازی اساسین کرید لیبریشن (برای کامپیوتر) - Assassin’s Creed Liberation HD PC Game

 

 

بازی Assassin’s Creed Liberation از سری بازی های Assassin’s Creed است که توسط شرکتUBISOFT طراحی و عرضه شده است.

 

Assassin’s Creed Liberation ابتدا برای PSVita عرضه شد و با توجه به استقبال فوق العاده، برایکامپیوتر نیز طراحی و منتشر شد.

 

داستان بازی در دوره ای رخ میدهد که حکومت لوئیزانا به دست فرانسه افتاده و اسپانیایی ها سعی در تصاحب این حکومت دارند. در بازی شما در قالب یک دختر دورگه فرانسوی آفریقایی به نام Avelineایفای نقش میکنید. آولین در برابر برده داری و بی عدالتی ایستادگی میکند و به دفاع از مردم بی پناه میپردازد.

 

او در این راه وارد گروه قاتل های حرفه ای یعنی Assassin’s شده و تبدیل به یک آدمکش چیره دست میشود.

 

این بازی در سبک بازی های ماجراجویی و جنگی طراحی شده است.


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی، دانلود بازی کامپیوتری، دانلود بازی جدید، دانلود بازی جنگی، دانلود بازی جنگی برای کامپیوتر، دانلود بازی ماجراجویی، دانلود بازی ماجراجویی برای کامپیوتر، دانلود بازی اساسین، دانلود بازی اساسین برای کامپیوتر، دانلود بازی Assassins، دانلود نسخه جدید بازی Assassins، دانلود بازی Assassins Creed Liberation، دانلود Assassins Creed Liberation PC Game، دانلود بازی Assassins Creed، دانلود Assassins Creed PC Game، ,